PSY

JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
27 listopada 2012 16:25
Tet nic się nie chwalisz 😉

Czy poleci mi ktoś jakąś fajną smycz automatyczną?
Dla średniego psa, aktualnie ważny ok. 13 kg, ale trochę się podtuczy, bo żeberka ma dość zarysowane.
Preferuję kolor czerwony, cała na taśmie, no i najważniejsze, aby cena mnie nie zabiła, ale smycz nie rozsypała się po miesiącu.
Czym się kierować, jakie firmy polecacie? Akurat w dziedzinie psich artykułów jestem zielona  😡
27 listopada 2012 21:04
Firmy Flexi 😉
suki mi się w domu kłócą, jedna panikara neurotyczka a druga dominująca i zazdrosna o wszystko...  🤔
tet   Nie odbieram wiadomości priv. Konto zawieszone.
27 listopada 2012 22:24
no bo dzien jak co dzien 🙂
prosze, pochwale sie (wolalabym sie chwalic czyms wiecej niz cwiczeniami, z drugiej strony to dobrze ze tylko cwiczenia a nie akcje):
www.osplaskowa.pl
bajaderka-zorro   But who to fuck am I to dare to accept?
28 listopada 2012 04:01
[glow=red,2,300][/glow]Firmy Flexi 😉

rownież polecam, sama używam i jestem bardzo zadowolona. Możesz też reklamować jakby się coś działo 🙂
Mazia   wolność przede wszystkim
28 listopada 2012 12:28
Proszę o opinię, mam młodego dużego psa z którym chodzę do lasu na spacery. Jak go spuszczam ze smyczy to przeważnie jest grzeczny i biega koło mnie, czasem zatrzyma się coś sobie powącha i na gwizd przybiega, natomiast zdarzyło sie tak, że jak złapie jakiś zapach to zaczyna biec i nie reaguje na wołanie. Ostatnio 15 minut go ganiałam po polach zanim udało mi sie go złapac. Boje się go spuszczać teraz ze smyczy bo może pobiec przed siebie i zgubi się. Czy jest jakiś sposób, aby pies był posłuszny i wracał w każdych okolicznościach na wołanie? Czy jednak instynkt jest tak duży że nie powinnam nigdy psa spuszczać ze smyczy?
PS. jednak największą radosć i mi i jemu sprawia chodzenie bez smyczy.... żadna frajda na uwięzi...