Nasza twórczość fotograficzna cz. II

Zu - na pierwszym fajne tło, ale zdecydowanie szerszy kadr bym dała, 2 i 3 mi nie leży, szczególnie mina modelki na 3  🤔
ostatnie foto dość fajny portrecik ale przeostrzony

nie znam się za bardzo ale to tak moim okiem 🙂
Zu   You`ll ride my rainbow in the sky
15 listopada 2012 14:44
Time, dziękuje :kwiatek: mina nie była zamierzona- koleżanka nie była zachwycona tym ze latam z aparatem wokół niej (; ostatnie jest ogólnie dokadrowane i poprawione, wieczorem mogę wstawić oryginał 🙂

Jakby jeszcze ktoś chciał coś powiedzieć na temat tych wypocin to będę wdzięczna :kwiatek:
Zu, przede wszystkim za ciasno. Brakuje oddechu. A poza tym tego, co w fotografii najważniejsze - światła.
Zu   You`ll ride my rainbow in the sky
15 listopada 2012 15:40
abre, dziękuję :kwiatek:
Witam wszystkich po dlugiej nieobecnosci  😀

Mam takie pytanie do osob, ktore fotografowaly niemowlaki - jak to wyglada?  na jakich ustawieniach aparatu? jakies dodatkowe oswietlenie? prosze o jakies rady  :kwiatek:

I kilka zdjec do oceny:

Ja niemowlę tylko swoje fotografuję i właściwie to bawię się tym  🙂

Bez dodatkowego oświetlenia, no a ustawienia, zależy - bo na zewnątrz zawsze będzie nieco inaczej, ale zawsze staram się manualnie dobierać ustawienia. Wiadomo, że niemowlę, szczególnie starsze jest ruchliwe i dlatego lepiej działać przy mocniejszym świetle, aby można było krótszy czas ustawić.
Fisia najbardziej podoba mi się pies i krajobraz.

Kot w koszyku chyba pod słońce, bo jakoś tak mało kontrastu tam. Możesz też próbować kadrować trochę inaczej, kadr centralny nie zawsze musi być zły, ale możliwości jest sporo i np. zdjęcie psa mogłoby bardzo zyskać, gdyby kadr był trochę inny.
Fisia - 5 obłędne!  😜
Fisia, mi się podoba to pierwsze i nawet kadr (IMO) nie jest zły, bo wtedy gałęzie drzewa dają fajny efekt 🙂. Na drugim fantastyczny widok 💘 Czwarte bym troszkę rozjaśniła, ale jest bardzo klimatyczne 🙂.
slw95   żyj i pozwól trwać
15 listopada 2012 19:42