sklepy internetowe

Makrejsza u Dorcysi 😉
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
17 września 2012 21:18
Zorilla, już do nie uderzam, dzięki 🙂

Edit: który to sklep Dorcysi???
raczej na pw spróbuj 😉
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
17 września 2012 22:11
Już wszystko dogadane 🙂
Nie wiecie co się dzieje z okserem? Już szósty tydzień czekam na "dostępne w magazynie" rzeczy. Na maile nie odpisują. Często mieli problemy z realizacją w terminie, ale chociaż odpisywali. Zastanawiam się czy nie pójść z tym na policję, bo to chyba pod wyłudzenie podchodzi?
Za expres i doradztwo mega plus dla konie.sklep.pl
kittajka  Spróbuj zadzwonić. Ja czekam trzeci tydzień na zamówienie, które miało być 12. Zadzwoniłam: jeszcze nie dostali produktów od dostawcy. Przynajmniej wiem na czym stoje, ale zaczynam się niecierpliwić...  🤔
minus dla ihaha.pl - chciałam sie dowiedziec ile trzeba czekac na derke Bucasa, ale odpowiedzi sie nie doczekałam.


plus dla horsehouse - co prawda części towaru który zamówiłam nie było na stanie (wyprzedaż MH), ale pani zadzwoniła, przedstawiła co mam zamiast tego do wyboru, dogadałyśmy się i nastepnego dnia paczka była u mnie 🙂
kittajka, n - czasem warto dzwonić do sklepów
Bywa , że mail pójdzie gdzieś do spamu, czy zaginie w akcji...
Czy wam też sklep Becersport nie odpisuje na maile czy tylko mi bo ma zwrócić pieniądze?
_Gaga, ale żeby to był pierwszy raz, to może bym zadzwoniła. I to nie na jednego maila, a na kilka. Poza tym informowanie klienta to jest ich obowiązek. Żaden inny sklep nigdy takich akcji nie odwalał. A okser praktycznie za każdym razem. Mało tego jak ostatnim razem się przypominałam, to się okazało, że najprawdopodobniej rzeczy już czekały, tylko nikt nie wysyłał. Przez kilka tygodni.  😵 Ja po prostu nie mam już sił na kolejne szarpanie się z nimi. Przez ten czas każdy inny sklep zdążyłby mi pięć razy te rzeczy sprowadzić. Na przykład GNL zawsze był słowny co do dnia jeśli chodzi o przesyłkę.
W takim razie nie rozumiem po co u nich zamawiasz
Zwłaszcza, że opinię sklep ma raczej słabą (z uwagi na terminowość)
Dlatego, że mam dużą zniżkę i na samym początku było wszystko ok. Ostatnio zamawiałam tylko to na co mogłam czekać i tylko to co jest na magazynie, bądź co mogą szybko sprowadzić. A tu zonk na "rzeczy dostępne w magazynie" poczekam sobie jeszcze do przyszłego tygodnia, bo w końcu raczyli odpisać. W każdym bądź razie, to już na pewno moje ostatnie zamówienie u nich.
mtl   I M Equestrian
20 września 2012 10:43
Nie wiecie co się dzieje z okserem? Już szósty tydzień czekam na "dostępne w magazynie" rzeczy. Na maile nie odpisują. Często mieli problemy z realizacją w terminie, ale chociaż odpisywali. Zastanawiam się czy nie pójść z tym na policję, bo to chyba pod wyłudzenie podchodzi?


ja dostalam czesc zamówienia, poczekalam jeszcze kilka dni, zwatpilam i poprosilam o zwrot pieniedzy za reszte zamowienie i po jakims tygodniu zwrocili kase... moge poczekac 2-3 tygodnie... ale zeby czekac prawie 2 miesiace  😵
Wielki + dla MUSTANGA
Kontakt rewelacja, zadzwonili do mnie dzień po złożeniu zamówienia, że paczkę wysyłają i jutro będzie u mnie.
Super! 😉
+ dla cwal.com.pl
Paczka wysłana w dzień zamówienia (przeslałam tylko potwierdzenie przelewu), w następny dzień u mnie
🙂
bakalia07   Nigdy nie rezygnuj z marzeń!
20 września 2012 14:27
[font=Verdana]ogromny - dla Oksera!!![/font]
Jak ja nienawidzę tego sklepu!! Wiecznie jest jakiś problem.Zamówiłam czapsy 30 czerwca.Ponad tydzień temu dzwoni ktoś do mnie, że czapsy wyślą na następny dzień.Później nic się nie odzywali, a czapsów jak nie było tak nie ma! Dzisiaj dostałam email z wiadomością, że czapsy będą najwcześniej w połowie przyszłego tygodnia.Czapsy są mi koniecznie potrzebne na weekend i zostałam teraz na lodzie.Zresztą co zamówienie w tym badziewnym sklepie to coś jest nie tak.  👿
Pamiętam czasy, gdy okser triumfował, ale to było daaawno temu. Teraz jego era się kończy i to z jego własnej winy, poprostu sam sobie wystawia opinie. Jest tyle do powiedzenia na ten temat, że może by założyć osobny wątek???  😂
Plusik dla bergo.pl , szybka dostawa, infromowanie o statusie zamówienia i wysyłki
mtl   I M Equestrian
20 września 2012 16:29
co do Oksera...

ja tez moge otworzyc sklep jezdziecki, zrobic super stronke i wstawic tam wszystkie mozliwe produkty i kolekcje a potem... czekajcie sobie miesiacami na zamowienie bo najpierw musze te produkty sprowadzic... 😂
oksera już dawno omijam szerokim łukiem. Problem z nimi miałam zarówno ja, jak i wszyscy moim znajomi, którzy tam kiedykolwiek i cokolwiek zamowili. Poza tym gwoździem do trumny był fakt, że jak poprosiłam o zwrot pieniedzy za towar, którego "nie ma i nie bedzie" (a czekałam juz ok 1 mies), to Pani z rozbrajającą szczerością poinformowała mnie, że muszę poczekać jeszcze 2 tyg, bo ona nie ma dostępu do konta. Jak dostałam pianyyyy... powiedziałam żeby w takim razie wsadziła gotówkę do koperty i wysłała razem z tymi rzeczami, które zamówiłam, a które mieli - efekt? Większą kwotę dostałam banknotami, a końcówkę takimi drzazgami (po 1,2 grosze!) i to się wszystko rozwaliło po całej paczce - uważam, że takie nieeleganckie zachowanie było niestety celowe...

odnośnie atosa już chyba 3ci tydzień czekamy na resztę zamówienia... mimo, że nie informują na stronie, o tym, że jest jakiś dłuższy niż standardowy czas oczekiwania... część zamówienia przyszła, na raty z reszta, część była pomylona... kontakt ze sklepem nie najlepszy. Na maile odpisują jak im się podoba, a do tego właścicielka sklepu nie stosuje znaków przestankowych, co znaaaacznie utrudnia lekturę i zrozumienie wiadomości... Dodam, że moja koleżanka zamówiła u nich 12 worków pasz, które były jej potrzebne przed MPMK-A, a niestety pasze, które miały być w poniedzałek dalej nie doszły (dostała 2 z 12). Kolejna sprawa to... brak ochrony prywatności klienta. Moja inna koleżanka, również zamówiła cośtam z tego felernego sklepu... no i oczywiście z realizacją też były jakieś przeboje... W związku z czym zadzwoniła do sklepu by zapytać o swoje zakupy, a przy okazji (nie proszona przeze mnie) zapytała jak moje zamówienie. Jakież było moje zdziwienie kiedy Pani poinformowała moją koleżankę o statusie mojego zamówienia... Do koleżanki nic nie mam, bo robiła to w dobrej wierze, ale właścicielka sklepu powinna jednak się zastanowić...
Czy ktoś zamawiał  w sklepie rumaksklep.pl ? Co możecie o nim powiedzieć ? 🙂
niestety większość sklepów internetowych ma bardzo dużo produktów,ale niestety nie na magazynie.jak klient zamówi to oni robią zbiorowe zamówienie i dlatego to tak długo trwa.
Wiele razy spotkałam się z opiniami,że ludzie wolą zamawiać w internecie,bo większy wybór,ale nie zdają sobie sprawy,że trzeba dlugo czekać.Sklep stacjonarny jeśli chce to tak naprawdę z dnia na dzień może sprowadzić daną rzecz i zawsze jest możliwość dotknięcia itd.
A okser niestety jest takim sklepem.Pare lat temu zamawiałam u nich kask,zapłaciłam i chcialam,żeby jak najszybciej przyszedł bo mialam zawody.nie wspomnę o tym,że Pani zapewniała mnie 1000razy,że paczka juz wysłana,po 2-3tyg.przyszła okazało się,że dostałam inny i w dodatku tańszy kask niż zamawiałam i za który zapłaciłam,bawienie się w odsyłanie itd i przesyłki za które musiałam ponosić koszta tak mnie zmęczyły,że już nigdy od nich nie zamówiłam żadnej rzeczy!!!
dlatego najlepsze sklepy to są takie, które mają sklep stacjonarny, a internetowy jest jako dodatek. Oczywiście może się zdarzyć, że czegoś nie ma na stanie, ale mój zaprzyjaźniony sklep jeździecki (ten właśnie co jest i stac. i inter.) potrafi tak naprawdę w 2-3 dni max tydzień sprowadzić praktycznie wszystko. Wiadomo, ze sprawa ma się nieco inaczej jeśli chodzi o buty i siodła robione na miarę...
gajowa- najlepszym przypadkiem jest okser.pl, ma sklep stacjonarny a nawet dwa, super wielki magazyn, a internet jako dodatek- z czego pustka tam ze wiatr wieje. Super jest [b][b]mksklep.pl[/b][/b], internetowy a ma wszystko i zawsze kiedy zamawiam
Moon   #kulistyzajebisty
21 września 2012 09:31
Tyle, że okser.pl w swojej polityce główny nacisk kładzie na Internet właśnie, nie na sklepy stacjonarne, wystawy, targi czy inne - tu głównie chodzi o sprzedaż internetową.
Pomijam jak to wychodzi, bo nie mnie to oceniać, bo przez neta z oksera kupowałam ostatnio chyba w 2007r.
Czy ktoś zamawiał  w sklepie rumaksklep.pl ? Co możecie o nim powiedzieć ? 🙂


narazie to tylko tyle :

SKLEP INTERNETOWY CHWILOWO NIECZYNNY

Natomiast ja zamawiałam jakiś czas temu - wszystko na zasadzie wyprzedaży, złożyłam zamówienie a później wychodziło w trakcie czego nie ma lub co można wymienić, kontakt trochę utrudniony ale ostatecznie udąło mi sie zrealizować zamówienie i z uwagi na dobre ceny byłam zadowolona.
Sklep jest w likwidacji więc nie wiem czy jeszcze coś tam będzie wogóle.

Jeśli chodzi o kontakt, dostępność i ekspresową wysyłkę to moim faworytem jest sklep konie cznie dawny konik com - chociaż teraz jeszcze chyba funkcjonują obydwa
Dużo sklepów się wykrusza, nie ma też już capriola.pl... niebawem zostaną tylko te najmocniejsze i sytuacja się sama rozwiąże 👍
koniareczka22 z okserem to nei wiedziałam, wiedziałam jedynie tyle, że mają bajzel, bo mają kilka siedzib w zupełnie różnych miastach...

a z tym, że sklepy się wykruszają... to dobrze 🙂

aaa i zapomniałam

ode mnie duży + dla amigo - zamawiałam od nich co prawda z allegro, ale - obsługa mega uprzejma, dokładna w informacjach itd. Towar dokładnie taki jak miał być, cena też miła dla oka i portfela, a do tego - złożyłam zamówienie jednego dnia po południu(z płaceniem przez payU), a następnego dnia rano już miałam paczkę 🙂

edit:

dołączyłam do grona osób, które otrzymały "przemiłego" maila od Pani z atosa. Smutne to, że dokładnie wiedziała, o kogo chodzi, mimo, ze maila mam zupełnie różnego od loginu tutaj... do tego, zamiast wyciągnąć wnioski i zastanowić się co jest nie tak w funkcjonowaniu sklepu - obraża się na klientów 🙂
marta_sz dziękuję za informacje  :kwiatek:
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się