Styl western (dawniej kącik)

faktycznie macie rację. wsadziłam go w klasyczną rajdówkę z tym prążkowanym siedziskiem, nie był zadowolony-ślizgał sie niesamowicie.

trzeba będzie pokombinować, bo na przejażdżki półgodzinne do lasu raz na miesiąc nie będę mu fundować na urodziny rarytasu za 3000 😉

bardzo dziękuję za pomoc :kwiatek:

lepiej nie kupuj super wygodnego , bo jeszcze jak mu się za bardzo spodoba to odwrócą się wam proporcje częstotliwości jazdy i ty będziesz się prosić o udostępnienie konia raz w miesiącu 😉
Dla zainteresowanych - ruszyła machina Americana 2013.
Zawody odbędą sie 28 sierpień - 1 wrzesień 2013  😉 oczywiście w Augsburgu
Witam, da się rade co ocenić na zdjęciu  tego konika i siodło ?
Ja niestety nie widzę zdjęcia  🙁
ja zdjęcie widze ale może jest za duże... dam jeszcze  raz, chodzi głównie o siodło czy nie jest za duże bo ja kompletnie nie znam się na siodłach westernowych...
kurcze, koń nieśzczęsliwie stoi - leci na przód - wiec dokładnie nie widać
czy jest przestrzeń pomiędzy grzbietem a przodem? da sie włożyć pieść?

na podstawie tego zdjęcia dałabym pad korekcyjny pogrubiany z przodu - ale tak naprawdę fota powinna być z boku i z przodu by było widać przód siodła

EDIT
Jest już program na Wrocław na stronie plwir
Witam ponownie, jestem na kupnie popręgu i potnika pod siodło west, nie wiem kąpletnie jaki potnik i popręg wybrać, jazda od czasu do czasu, nie codzienna...
miał ktoś może taki ?? http://www.kinghorse.pl/index.php?body=towary&id_kat=1.47.49&id_tow=2105
albo jakiś inny polecacie tak do 250zł
i popręg jaki uważacie za godny ? jak to jest z tymi rozmiarami w calach ? bo ja  mam 90cm popręg to jest o wiele za duży....
popręgi mam z 3 sztuki

polecam ten: http://www.kinghorse.pl/index.php?body=towary&id_kat=1.47.65&id_tow=1706

dla dużego wielkopolaka mam popręg 34 cale - zadzwoń do KING HORSE niech ci zmierzą w centymetrach - albo sobie przelicz - ile to jest w cm - te cale