"Złote rady koniarzy" oraz prosto z Photoblogów
Na blogu wszystko ok - tylko ten komentarz do zdjęcia.
http://www.photoblog.pl/anosianimka/30021163Śliczny tylko że ten munsztuk okropny;* może się mylę (brak wiedzy o rzędzie western), ale wydaje mi się, że to raczej nie munsztuk
wątek zamknięty
Ja nie znam się jakoś super, ale np. w sklepach jeździeckich sprzedawany jest "munsztuk westernowy"
http://www.gnl.pl/munsztuk-westernowy-feeling-quarter-horse-p-2091.html?manufacturers_id=58 , więc jeśli to nim nie jest, to dziewczyna miała prawo się pomylić 😉
A to z bloga to jest curb bit?
wątek zamknięty
to może być to - jeśli tak zwracam honor - jak pisałam - nie znam się 🙂
wątek zamknięty
curb bit to po polsku munsztuk westernowy.
Styl western wywodzi się ze stylu hiszpańskiego stąd i nazewnictwo podobne
http://www.equiversum.pl/product_info.php?cPath=22_245_282&products_id=910to munsztuk hiszpański używany bez wędzidełka, czyli bardziej zbliżony do pelhamu
wątek zamknięty
[quote author=kare_szczescie link=topic=26.msg147555#msg147555 date=1232047792]
Gdyby TOZ i Straż Dla Zwierząt działały tak prężnie jak o tym marzysz to chyba nie byłoby takich obrazków 🙁
Niestety... Znam dziewczynę, która zgłosiła stajnie, gdzie konie stały w zawalających się dwóch garażach i jednym wychodku (!), gdzie szyby były porozbijane i wszystko groziło zawaleniem. Na dodatek dostawały po garści (nie koloryzuje...) owsa bo i tak były za grube. A w skórę, dostawały za byle co. Wyglądały (i pewnie wyglądają do dzisiaj) strasznie. TOZ jakoś się nie odezwał...
Mimo wszystko dziewczyna chyba stara się coś robić....
[/quote]
Co do tej stajni Straż ma już zgłoszenie. Czekamy tylko na zdjęcia które jedna z forumowiczek zaoferowała się zrobić i mam nadzieje, że w tym tygodniu inspektorzy odwiedzą to miejsce. Kolejna sprawa im więcej osób wyśle zgłoszenie mailowe do Straży tym interwencja będzie szybsza - tak, że do dzieła!
wątek zamknięty