halo, zdrowia dla syna! :kwiatek:
wrotki, Ktoś - jestem zielona jeśli chodzi o wkkw jako takie, procedury i przepisy, ale czy dobrze rozumiem: Wasza juniorka została na początku crossu poniesiona przez konia, po jego opanowaniu kontynuowała jazdę i w momencie gdy najeżdżała na dalsze przeszkody, mając przy tym pełną kontrolę nad wierzchowcem została wyeliminowana..? Jaki było uzasadnienie takiej decyzji sędziego? I czy to jeden sędzia stał za tą decyzją?
Przepraszam za głupie pytania, ale w głowie mi się to nie mieści! Interweniowaliście jakoś? 👀
Nie widziałam, nie byłam, ale po tym co tu wszyscy piszą - dziewczyna wykazała się bardzo dużą odwagą, rozsądkiem, opanowaniem i zimną krwią! A przecież jak taki ambitny koń zacznie galooooopować to weź człowieku go zatrzymaj. Aż mi się jej żal zrobiło 🙁
amnestria, dokładnie tak jak piszesz....interweniowaliśmy,ale nie ma trybu odwoławczego od takiej decyzji.taki life 😉
decyzja była absolutnie jednoosobowa...człowieka,który formalnie miał do tego takie prawo.
zresztą,życie toczy się dalej,nie wracamy do tego.mam tylko nadzieję,że jeżeli -odpukać-Marcie znów zdarzy się taka sytuacja,nadal nie straci zimnej krwi 🙂
titina uderz do Kasi na FB, ona zalatana, z imprezy na impreze, raczej odpisuje🙂
No właśnie przez Fc też poszło po Sopocie, i 0 odzewu. Spróbuję jeszcze raz , może się jednak uda 🙄
Ja wchodze na kazda strone i kazdej zjecie u Kasi normalnie... zadnych hasel
czy ktos wie dlaczego Sopot odwołany ?
Paweł Spisak i Wag jadą jutro o 14.26 olimpijski czworobok... Można to gdzieś w internecie obejrzeć? Google wypluło mi tylko relacje on-line z otwarcia :/
agnesix, dziękuję, znalazłam sama wpisując nieco inne hasło w google. Tylko że jak patrzyłam na plan transmisji, to jutro jeździectwa o tej porze nie będzie, nawet online :/ albo jestem ślepa i nie widzę.
Mi się zdaje, że transmisje są jak startują nasi. W skokach nie mamy reprezentanta i nie ma też transmisji żadnej oprócz finału.
Tu jest jakiś plan, ale też dziwny.