Kupno konia

kujka - 17nastka się zbliża ( a jeżdżę od dwóch lat z przerwami, więc ciężko żebym miała większe doświadczenie 😉 )
jeśli chodzi o wyszkolenie, to nie szukam jakiegoś leciwego konia profesora, a doświadczonego ale energicznego konia, wyrozumiałego i chętnego do współpracy, o.
kujka   new better life mode: on
23 lipca 2012 17:26
bandofhorses, no to krociutko jezdzisz 😉 profesor nie musi byc od razu leciwy, spokojnie 😉 serio zerknij na ta kobyle, ktora podeslalam na poprzedniej stronie, pamietam ze voltowiczka sporo uczciwej pracy wlozyla w rozwoj razem z ta kobyla.
kujka - no króciutko, króciutko, sama sie zastanawiam, czy czasem nie porywam się z motyką na księżyc kupując sobie konia mając tak mało doświadczenia 😜
a kobyłka ładna, fajna, dobrze zbudowana, " skacząca " więc na bank wezmę ją pod uwagę 😉
galopada_   małoPolskie ;)
23 lipca 2012 18:51
Sonkowa u nas ostatnio sprzedał się wałaszek, ktoremu przy próbach zginania coś wyszło nie tak przy jednej z zadnich nóg. Kolejny kupiec przyjechał sobie od razu z wetem, zrobił pełny TUV, próby tym razem nic nie wykazaly a rentgeny zostały określone jako ,,wzorowe"  😉
Moja klacz przyjechała do mnie do stajni i po około roku ciocia razem ze mną kupiła ją od p. Marka  🙂
bandofhorses, a nie pomyslalas, zeby wydzierzawic na rok - dwa jakiegos profesora z prawdziwego zdarzenia, a potem kupic cos bardziej ambitnego?
ikarina - myślałam nad tym, ale jednak co swój koń to swój koń 😉
i generalnie to w stajniach w mojej okolicy nie ma konia profesora do dzierżawy. jeżeli już trafisz na konia którego można wydzierżawić to jest to młode ale zmizerniałe przez rekreacje zwierze 🤔