Już zadzwoniłam 🙂
No i oficerki nie są jeszcze gotowe...
Czy ktoś zamawiał w sklepie AG-ROL (
http://www.sklep-jezdziecki.eu) :kwiatek:?
To chyba niezbyt popularny sklep i boję się u nich zamówić nie znając opinii klientów...
Mega duży
+ dla
dobrego-konia, ekspresowa wysyłka, zamówienie złożone w poniedziałek wieczorem, dzisiaj rano było u mnie 😉
plus dla sklepów:
BERGO - brakowało jednej zamówionej rzeczy i dostałam ją z opóźnieniem ale na koszt sklepu
KONIK - za inną kolorystykę zamówionej rzeczy gratis
szybka wysyłka i dobry kontakt.
Plus + dla sklepu Arcus
szybka przesylka, towar zgodny z opisem (tarnik i nóż Mustad) i mily upominek - breloczek z podkówką 🙂
Duży + dla sklepu dobry-koń. Świetny kontakt, przemiła obsługa i ekspresowa wysyłka!
jak zawsze wielki [font=Verdana]PLUS[/font] dla animalia.pl, którzy są po prostu bezkonkurencyjni jeżeli chodzi o kontakt, podejście do klienta i szybkość załatwiania spraw 🙂
PLUS dla horsehouse. mimo zwrotu towaru z powodu nietrafionego rozmiaru - super kontakt i blyskawiczny zwrot pieniazkow🙂
No to ja mam pecha, napisałam 2 maile do dobrego konia, zero odpowiedzi 🙁
Pytanie za 100 punktów, Czy poniżej wymieniony sklep jest rzetelny i czy szybko przychodzą od niego zamówione rzeczy?
http://www.gnl.pl/
Czy któraś z was kupowała kiedyś w koniczynce??
czekałam na ochraniacze ponad dwa tygodnie, w końcu dostałam odpowiedzi na maile, że kurier "coś", ze skradziono, nic nie zrozumiałam. Obiecali zwrot pieniędzy na konto i nic... kasy nie widać.
Miałyście jakieś doświadczenia z nimi?
titina, w gnl przy każdym produkcie masz podany czas oczekiwania, osobiście zamawiam tam regularnie, z reguły rzeczy przychodzą w czasie podanym przy produkcie, czasem szybciej.
Dzięki, już zamówiłam ,zobaczymy ,jak to wyjdzie.
No to ja mam pecha, napisałam 2 maile do dobrego konia, zero odpowiedzi 🙁
Nie pisz, tylko dzwoń. Na pewno ktoś odbierze.
wielki ale to przeogromny minus dla okser.pl
kiedys miałam z nimi przygodę jak kupowałam puśliska ujeżdżeniowe po miesiącu dowiedziałam się że puślisk nie ma i ze będe musiała czekac na nie jeszcze 2 tygodnie (to juz był 3 - ci termin)
w tym samym zamówieniu był również popręg ujeżdzeniowy który jak sie po miesiącu okazało został wycofany i musiałam go zamienic na jakis gorszy bez gum...
teraz z kolei wraz z koleżanką złożyłysmy zamówienie na 820 zł w sumie (ja za 130 - koleżanka za 690). Po tygodniu oczekiwania okazało się że brakuje 3 rzeczy... ok może sie zdarzyć zwłaszcza ze czas oczekiwania na niektóre miał wynosić 14 dni, kilka rzeczy miało zostać we wtorek wysłanych. Dzisiaj juz sie okazało ze nie ma połowy rzeczy na stanie w tym rzeczy które sa oznaczone jako te na magazynie i oczywiście kolejny termin 2 tygodnie...
http://pasze-lublin.pl/MINUS
nie polecam, zamówiłam próbki z kilku pasz, żeby wiedzieć na która paszę się zdecydować, po jakimś czasie spytałam czy wysłane, tak wysłane. próbki nie doszły, dostałam informację, że może zaginęła przesyłka i zostanie wysłane raz jeszcze, ale nie otrzymałam ani próbek i od jakiegoś miesiąca na meile odp nie otrzymałam!
Mam
niesamowicie ważne pytanie :
czy jeszcze jakiś internetowy sklep udostępnia sprzedaż czapraka
Eskadron Cotton Toffee VS ?
takiego dokładnie jak na tym zdjęciu:
dar raczej nie, to starsza kolekcja, jak juz możesz sprawdzać w ogłoszeniach
w ogłoszeniach w większości są DL.. a ja ani trochę pingwinić się nie chcę.
dar albo ogłoszenia albo ebay - na niemieckim możliwe że znajdziesz.
czy ktoś korzystał z usług tego sklepu :
www.beckersport.pl ? jakie są opinie? dochodzą produkty ?🙂
okser.pl
Zamówiłam ogłowie side pull z jedną linką jako nachrapnik, a dostałam z dwoma. Mimo tej niezgodności, ja nie wyszłam na minus tylko oni, ponieważ rzeczone ogłowie było droższe, a ja zapłaciłam za tańsze. Bądź, co bądź... Ale mają chyba jakiś "roztrzepanych" pracowników.
amigo
Rozczarowało mnie. Nie potrafili napisać, że nie mają taśmy do pastucha na stanie, a ja przez 2 tygodnie musiałam pisać i słuchać wyjaśnień. Najpierw podali jeden termin i znowuż się nie zgadzał, później podali inny i już wtedy paczka do mnie doszła. Czekałam ponad 2 tygodnie.
http://pasze-lublin.pl/
MINUS
nie polecam, zamówiłam próbki z kilku pasz, żeby wiedzieć na która paszę się zdecydować, po jakimś czasie spytałam czy wysłane, tak wysłane. próbki nie doszły, dostałam informację, że może zaginęła przesyłka i zostanie wysłane raz jeszcze, ale nie otrzymałam ani próbek i od jakiegoś miesiąca na meile odp nie otrzymałam!
Ja dostałam 🤔 ale to było kilka miesięcy temu. Aż mi głupio, że do tej pory nic nie zamówiłam, ale wszystkie plany wzięły w łeb i koń musi się obejść innym żarciem.
Duży plus dla
horsefeed.pl
animalia.pl
wszystko to co lubię - szybka i darmowa wysyłka, duży wybór świetnych produktów :kwiatek:
CY ktoś z Was też miał problemy z kontaktem z Jarpolem???
Odpisują na maile raz dziennie z samego rana, od kilku dni próbuję zamówić czaprak i jest to po prostu niemożliwe.
Petit, Jarpol to maleńka firma. Nie zawsze jest czas i na szycie i na Internet. Proponuję zadzwonić, zamiast pisać maile - tak jest łatwiej, szybciej i bezproblemowo :-)
Petit moj facet ma marne wspomnienia bo chciał mi kupic czaprak z haftem na urodziny i brak odpowiedzi na maile, połączenia odrzucane... Kiedy udało mu sie wreszcie dodzwonic to nie wiadomo kiedy bedzie haft, nie można za pobraniem i sie chłopak zraził. Na koniec końców zamówił mi Jarpolowski czaprak z Animalii - raz ze dostawa tansza dwa to nie on bedzie musiał sie szarpac😉
oczywiście duży plus za sprawny kontakt i ekspresową wysyłkę dla horsefeed.pl 🙂
Hmmm.... czyli niefajnie.
Spróbuję jutro zadzwonić, a jak nie to będę czekać na pad od ivett ;-)