sklepy internetowe
oj ja chcialam nie dla ich dobra i zysku tylko la pożądku, jasnosci i wygody (wszystkie promocje w jednym miejscu, nie trzeba kopac po str sklepów) 😡
ale tak, masz racje... ale może...może pobieraj poprostu za to opłatę? takie wpisowe, abonament roczny? będzie na opłaty własnie zwiazane z forum? możesz? wolno? by się przydało przecież napewno...
a tak czy siak z ogłoszeń firmy - sprzedający komercyjnie(bo moze ktoś majacy sklep cos tez prywatnie uzywanego prywatnegp np sprzedac przeciez) powinny być pogonione.
Na chwilę przerwę dyskusję na temat reklam i ogłoszeń. 😉
+ dla equi-point, przede wszystkim za super kontakt - byłam na bieżąco informowana o stanie zamówienia i baaardzo gorliwie przeproszona za opóźnienie (wynikające z winy dostawcy, a nie sklepu), dostałam nawet cukierki w gratisie.
+ + dla konik.com.pl, jedno zamówienie puszczone w czwartek późnym wieczorem, w poniedziałek miałam paczkę, drugie złożone w poniedziałek ok. 23-24, w środę wszystko już było u mnie. 🙂
A ja z przykrością stwierdzam, że zostałam rozpieszczona przez galopada.pl i gnl.pl - zawsze jak cokolwiek zamawiałam, to super kontakt, w razie jakichkolwiek wątpliwości dzwonił do mnie ktoś z obsługi, mega szybka wysyłka... A Horciakowa mnie namówiła na zamówienie w atosie - w życiu bym nie uwierzyła, że dobie walki o klienta jakiś sklep może tak hym... swobodnie 🤣 podchodzić do zamówienia. Z zamówionych pod koniec kwietnia (wtedy też poszedł przelew) 4 worków paszy - dwa dotarły po 3 tygodniach, dziś dotarł 3 😜 a czwarty nie potrafią określić kiedy będzie wysłany 😵
Czy ktoś zamawiał Bayleisa z innych sklepów i też czekał po 4 tygodnie? 👀
Ja niestety mam podobne doświadczenie. Po zapłaceniu na konto pieniędzy za dwa worki paszy jeden przyszedł po trzech tygodniach a drugi po czterech. Najgorsze jest to, że kompletny brak kontaktu. Jakakolwiek informacja dotarła do mnie dopiero po moich interwencjach!! Jedno z tłumaczeń, że firma kurierska nawaliła nie przekonuje mnie. Tak więc WIELKI minus dla firmy ATOS.
pisał ktoś na gg amigo z pytaniem? nie odpisują, a trochę mi zależało.
(jeśli ktoś zakładał w amigo srebrną kartę stałego klienta niech się odezwie na pw :kwiatek🙂
A ja z przykrością stwierdzam, że zostałam rozpieszczona przez galopada.pl i gnl.pl - zawsze jak cokolwiek zamawiałam, to super kontakt, w razie jakichkolwiek wątpliwości dzwonił do mnie ktoś z obsługi, mega szybka wysyłka... A Horciakowa mnie namówiła na zamówienie w atosie - w życiu bym nie uwierzyła, że dobie walki o klienta jakiś sklep może tak hym... swobodnie 🤣 podchodzić do zamówienia. Z zamówionych pod koniec kwietnia (wtedy też poszedł przelew) 4 worków paszy - dwa dotarły po 3 tygodniach, dziś dotarł 3 😜 a czwarty nie potrafią określić kiedy będzie wysłany 😵
Za czwarty poprosiłam zwrot kosztów. Całe szczęście nie było z tym problemów.
Najgorsze jest to, że drugi raz zamawiałam u nich paszę i drugi raz taka sama sytuacja. Nigdy więcej!!!
Za pierwszym razem zamówiłam w atosie dodsona, bo miałam problemy z kontaktem z przedstawicielem. Na moje pytania co z paszą padała odpowiedź, że jeszcze nie mają w magazynie, że dystrybutor się spóźnia itd. Po ponad miesiącu oczekiwania ostatecznie dostałam w zamian paszę hoveler w cenie dodsona. Pomyślałam, niech będzie.
Teraz pokusiłam się na promocje i jak to zwykle bywa wyszłam na tym jak Zabłocki na mydle. A kto był winny opóźniania się dostawy? Dystrybutor, który podobno nie odpowiada na maile i unika odpowiedzi. Generalnie kontakt mailowy był ok, ale czas oczekiwania przekroczył wszelkie granice.
Mówię zdecydowane NIE sklepowi ATOS!
Ja co prawda nie konsko, ale KOCHAM animalie!
Zlozylam zamowienie wczoraj po poludniu, a paczke mam juz u siebie. ten sklep jest genialny 🙂
wielgachny plus dla
jeździecki pl [
http://www.jezdziecki.pl/ ] rewelka- nic dodać , nic ująć. 😍 Kontakt znakomity , wszystko szybciutko i sprawnie 🙂
+ dla konik.com.pl świetny kontakt, szybka wysyłka 😉
Ma ktos moze jakies informacje czy sklep.horses.pl bedzie jeszcze działał???
Ja co prawda nie konsko, ale KOCHAM animalie!
Zlozylam zamowienie wczoraj po poludniu, a paczke mam juz u siebie. ten sklep jest genialny 🙂
Tak mi się skojarzyło z tym postem i z moimi przejściami ze zwrotem:
Dobry sklep poznaje się po tym, w jaki sposób załatwia reklamacje i zwroty.
W takim razie GNL to bardzo dobry sklep 😉
Też lubię GNL, ale nigdy nie zwracałam.
+ dla
www.konie-cznie.pl, czyli właściwie dla konika: dobry, miły kontakt i ekspresowa wysyłka 😀
+ także dla GNL, wszystko bez zarzutu 😀
Kiedyś GNL wysłało mi przez pomyłkę nie ten model bryczesów, który zamawiałam. Odpowiedź na moje zażalenie była natychmiastowa, następnego dnia mogłam wysłać spodnie i dostałam zwrot pieniędzy (bo tak chciałam) za spodnie i za przesyłki.
Gdzie można kupić jakąś tanią bezwędzidłówkę ? Proszę o sprawdzone sklepy, żeby nie okazało się, że są problemy z wysyłką itp 😉
Jak długi jest czas wpłaty pieniędzy na konto sklepu od momentu złożenia zamówienia, by zamówienie to nie zostało anulowane?
Jak długi jest czas wpłaty pieniędzy na konto sklepu od momentu złożenia zamówienia, by zamówienie to nie zostało anulowane?
powyżej 14 dni jest anulowane .... lepiej złożyć nowe zamówienie
Czyli mam 14 dni na wpłatę. Dziękuję :kwiatek:
A ja daje duży plus dla sklepu horsefeed.pl, zamowilam pasze i lizawke, lizawke przyszła w 100 kawaleczkach, wiec zadzwoniłam i odebrał pan, który obiecał ze przysla jeszcze jedna lizawke. Tak tez się stało, tym razem lizawka była zabezpieczona folią oraz oblozona 2 woreczkami z probkami pasz 🙂 także wieeeelki plus!!!
+ dla GNL, wszystko bez zarzutu, pani wydłubała dla mnie ostatni frak w moim rozmiarze z dna sterty i dzień czy dwa później już miałam paczkę w domu. 🙂
Wielki + dla sztyblety.pl. Szybka realizacja i przesyłka, no i świetna jakość produktu! 😉
Wielki minus dla Equiversum za olanie prosby o sprowadzenie z testówki siodla Zaldi , co obiecywali solennie .
Jesli tak wyglada tez ich serwis tych siodel w PL , to ...joder que mierda !
🙂
Niezmiernie dziękujemy za wrzucenie w wątek dwóch reklamówek, wszyscy czujemy się zaszczyceni.
Duży MINUS dla sklepu Arcus
Jedynie wysyłka była ok, a tak to nóż zamiast mustad przyszedł frost i zamiast lewostronny jest prawostronny, i jakoś nagle na maile nie odpisują (a potrafili wcześniej nawet w niedziele odpisać).
+ dla amigo, zamówienie złożone w środę po południu i tego samego dnia wysłane, a w pt. rano obudził mnie telefon kuriera 😉
Zaległe + dla:
- GNL
- Equiversum
i zaległy - dla siodlarnia.com
duży plus dla p. Podkowy i tradycyjnie dla animalii 😅
ZAMÓWIŁAM OFICERKI Z EQUIVERSUM ... 2 TYGODNIE TEMU PISAŁA BABKA,ŻE OFICERKI SĄ JUŻ GOTOWE, PISAŁA COŚ ŻE JESZCZE PRODUCENT NIE WYSŁAŁ ICH DO NICH A POTEM JUŻ OD 6 NIC NIE PISZE...
MAM NADZIEJĘ,ŻE NIE BĘDĘ MUSIAŁA ZGŁASZAĆ SPRAWY DO SĄDU,A TO NIEMAŁE PIENIĄDZE SĄ ...
CZEMU JA WCZEŚNIEJ NIE WESZŁAM W TEN TEMAT :o
A POTEM JUŻ OD 6 NIC NIE PISZE...
może warto skorzystać z telefonu i dopytać o szczegóły, zamiast się nakręcać 😎