Wybór kierunku studiów

Wow, na prawdę miło słyszeć co piszecie dziewczyny n.t psychologii. Gdy ja miałam na to fazę, to wszyscy mi mówili, że mało który psycholog pracuje w zawodzie. 😉

A ja chyba godzę się z tą hipo. Dojrzałam już do tego, aby na pytanie "Gdzie się wybierasz na studia?", odpowiadać "Na Hipologię" 🙂 Wcześniej nie mogło mi to przejść przez gardło.

Moja znajoma studiowała psychologie i pracuje w MOPsie.. A wiadomo tam mało zarabia
a czy ktos moze był na uniwersytecie przyrodniczym w lublinie na zootechnice i później specjalnosci hodowla koni i jeździectwo??  :kwiatek:
opolanka   psychologiem przez przeszkody
10 kwietnia 2012 13:21
Opolanka, ooo, u mnie od pierwszego roku przez kolejne 5 lat masz od razu specjalizację (tak np ja studiuję psychologię, specjalizacja-neurokognitywistyka) oprócz tego przez 5 lat można zrobić tzw"male specjalności". Wszystko ma potem adnotację na dyplomie i od pierwszego roku jest jest wyraźna różnica w programie różnych specjalizacji na psychologii u nas. Specjalizację wybieramu jeszcze przed rozpoczęciem studiów.

ja też miałam "specjalizację" na studiach, także nie jest dla mnie nowością to, co piszesz. Jednakże żeby być np. klinicystą z prawdziwego zdarzenia, nie nauczysz sie tego w trakcie studiów.
pony   inspired by pony
10 kwietnia 2012 18:32
A tak. Tutaj oczywiście się zgodze🙂
Kompletnie nie mam pojęcia na co ja chcę iść. Jedyne co wiem to to, że idę na UP w Poznaniu i że zdaję biologię rozszerzoną. Myślałam nad dietetyką, zootechniką, biotechnologią i turystyką. A możliwe, że za rok napisałabym maturę z chemii i próbowała na weterynarię. Byłoby o wiele łatwiej gdybym wiedziała czego chcę. 🙄
Lov   all my life is changin' every day.
10 kwietnia 2012 19:28
flygirl, szczerze, jeśli chcesz mieć szanse na pracę po studiach, to odpuść sobie zootechnikę. Chyba, że serio chcesz iść za rok na weterynarię, to wtedy się przydaje 😉