Dzisiaj duży minus dla Bergo. Jestem naprawdę w wielkim szoku bo do tej pory to był najbardziej zaufany dla mnie sklep. Zamówiłam kalosze o te http://sklep.bergo.pl/fairplaykaloszki-p-1907.html w rozmiarze L i jakąś tam maść na strzałki. Dostałam info, że niestety kalosze mają tylko M i L już nie będą mieli i pytali mnie czy wysłać samą maść. Odpisałam, że jestem bardzo zawiedziona bo taki sklep i taka wpada tym bardziej, że kalosze dalej były (i nadal są ) na stronie w rozmiarze L. Byłam zdziwiona, że nie usłyszałam nawet słowa przepraszam. I wiecie jaką dostałam odpowiedź.... Wysłano mi link do słownika języka polskiego z odesłaniem do słowa "niestety" 🤔 Jestem w szoku. Zdarzało mi się już czekać naprawdę bardzo długo na przesyłki z różnych sklepów ale tak jeszcze żaden mnie nie potraktował. Dla mnie pomimo niezłych cen BERGO już nie istnieje.
😵
Poinformowali, że nie mają na stanie - super! Usunięcie rozmiaru ze strony prawdopodobnie jest kłopotliwe, nie każdy się na tym zna, może wynajmują jakąś firmę/osobę? Chcesz, żeby Cię na kolanach przepraszali? 🤔 Zdarza się i tyle, ot! Jak dla mnie trochę za wysokie mniemanie o sobie jako kliencie. Nie wyobrażam sobie kierowania całej litanii przeprosin za coś takiego. Więcej dystansu do siebie. 🙄
Przepraszam, wiem, że sprawa sprzed miesiąca, ale mnie osobiście coś takiego załamuje, a nie wyobrażam sobie, by ktoś sugerował się taką opinią.
Ceny mają super, zamawiałam tam ochraniacze, szybka przesyłka, miły kontakt. Ja szczerze polecam
bergo. :kwiatek:
Podobnie sklep
dobry-koń, który również ma niskie ceny, ciekawe promocje, szybki i przede wszystkim miły kontakt, szybka przesyłka, produkt zgodny z opisem. 😉 Potrzebowałam pilnie na odznakę i wszystko doszło w czasie. 👍
A także, wbrew złym opiniom
+ dla okser.pl - zamawiam tam najczęściej, zawsze dobry kontakt (jak piszę na e-mail maks. 2 dni), sprawna przesyłka. Nie mam na co narzekać.