Młode Konie

subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
11 kwietnia 2012 06:56
armara jeszcze wrzucę, te się nie nadają do publikacji  😁
breakawayy to mozemy umowic sie tam razem, bo ja mam doslownie rzut beretem  🤣  Szkoda, ze fotograficznie jestem zielona, ale chociaz oczy naciesze.
breakawayy, FirstLight no to namawiam  😉 😉
galopada_ a ile rudy ma wzrostu?
Martuha pisałam juz na poprzedniej stronie  😉 😉 w czerwcu ubiegłego roku miał 167, teraz pewnie podskoczył trochę ale nie ma więcej niz 170  😉
😡 rzuciłam okiem na poprzednią stronę ale jakoś mi umknęło
  dzięki 😉
FirstLight jasne, można się umówić 😉 zawsze raźniej 😉 muszę to cudo na żywo zobaczyć  😜
wiem, że zrobiło się tu ,,żabieńsko" ale moge wrzucić jeszcze zdjęcia młodziaków? akurat dzisiaj robiłam  👀
galopada_, głupie pytanie 🙂 Wbijaj z fotkami, to są bardzo ładne konie.
Wstawiaj Galopada! To jedne z niewieku porzadnych,przemyslanych mlp, ja je uwielbiam! Ps od piatku jestem w stadzie, jak Gocha bedzie jezdzic moge pofocic.Za 2tyg tez.
galopada_ wstawiaj wstawiaj, koniecznie 😉
quantanamera  :kwiatek:

Karla🙂 nie wiem dokładnie kiedy jedzie Rudy, ale na pewno jeszcze w kwietniu. Mam nadzieję, że uda Ci się  być akurat w Boguslawicach jak Gosia będzie jezdziła  😉

3 latki:

Day by day (po Sadam po Askar) - który powoli zaczyna wyglądać jak koń a nie wielki zrebak  😁 tydzień po kastracji więc jeszcze srednio wygląda.

krówka Dessa po Sadam po Askar - wybiera się do ZT jesienią

Justine po Sadam po Askar / Jurata po Przedświt XIII-4 - która jest coraz bardziej podobna do matki  😉

i 2 letni Drift po Jasnym Poranku ( zdjęcia Drugiego Poranka niebawem, bo czas zacząć go przygotowywac do Białki  😉 )

Qanta a ja tu wypatruje twego karego
gdzie fotki - koniecznie wstaw więcej wiecej wiecej
subaru
Trzymam Cię za słowo  💃
galopada
Świetne fotki !! Fajnie młodziaki wyglądają wszystkie zmieniły się na +, widać, że dorastają 🙂 Poraneczek - cukiereczek  😍