Jakie AUTO, czyli czym i dlaczego jeździmy? ;)

Dziewczyny, co byście doradziły młodej mamie? Chodzi o wygodne auto rodzinne (na razie 2+1 i pies). Nie byłoby intensywnie użytkowane. W tygodniu jedynie krótkie trasy po mieście. Weekendami wyjazdy za miasto, ale bez szału, jakieś 100km. Cena ok. 40 tys. Nie mam pojęcia co doradzić takiej osobie, bo nie znam się wystarczająco. Macie jakieś propozycje? 
może Renault Scenic ?
Jakiś czas temu pisałem o zamontowaniu w aucie systemu Defa. W końcu przyszły na tyle zacne mrozy, że w pełni można testować wynalazek. Działa! I to rewelacyjnie! Wsiadam rano do cieplutkiego auta, akumulator naładowany, silnik ciepły. Odpalamy bez najmniejszego problemu i z bananem na gębie jedziemy do pracy.
Alvika   W sercu pingwin, w życiu foka. Ale niebieska!
31 stycznia 2012 08:08
Z serii blondynka pyta:
jakie silniki gorzej znoszą mrozy - benzyniaki, czy diesle?
Dizle. Mój wczoraj trzy razy się pytał, czy jestem pewna, że chcę gdzieś jchać.
Mysza   "Śmierć jest kolejnym koniem, którego dosiadamy"
31 stycznia 2012 08:23
My z narzeczonym znowu wpakowaliśmy się w małe, stare auto, mianowicie Renault Clio z 90r 😁
Ale jestem baaardzo pozytywnie zaskoczona, w niedziele zrobiliśmy nim 300km, przejechał bez zająknięcia, przebieg jak na swoje lata ma duży, ale trzyma się świetnie, ostatnio na przeglądzie nam powiedzieli, że dziadziuś, ale zawieszenie i amortyzatory igła. W końcu mamy auto, które normalnie odpala, jedzie, nie gaśnie po drodze, no i się nie sypie 😁
I jak mało pali ! 😀
i robią tyr tyr tyr 😀

Wawrek to jest coś jak webasto tylko podłączane do gniazdka? Jak to uruchamiasz, zdalnie z domu, czy trzeba wyleźć na mróz? 😉
Tak, takie pseudowebasto. Wtyczkę niestety trzeba osobiście do gniazdka zaaplikować. Resztę, w zależności od zasobności portfela, robi za nas albo zwykły sterownik czasowy /ja na razie tak mam/, albo dedykowany sterownik z czujką temperatury zewnętrznej, albo pilot, albo telefon komórkowy via sms.