DIY, czyli sprzęt wykonywany samodzielnie

Sio   nowe wcielenie marchewki
31 stycznia 2012 17:50
moja myszata kruszynka od sasqach jest taka śliczna,że aż boję się ją gdzieś przyczepiać-a jak ktoś porwie..??
🙂 🙂 🙂  sasqach -  rewelacja  🙂 🙂 🙂
może którejs z szyjących futerkowe rzeczy zostały skrawki reluganu??  :kwiatek:
potrzebuję dosłownie kilka pasków ponieważ na gwałt potrzebny nam nachrapnik futrowy w celu nieobcierania pyszczka  😉  będę wdzieczna gdyby ktos nam podarował  ( do uzgodnienia na PW) :kwiatek:
Ja dzisiaj stworzyłam derke. Póki nie bedzie zdjecia na modelu to nie bedzie to zdjecie wygladało reprezentacyjnie 😉 Zreszta jeszcze wymaga prasowania,przyszycia pasa pod ogonem itp 🙂

Derka do kompletu z czaprakiem 🙂
Hej. Jestem nowa w wątku i chciałam się pochwalić wyczynem.

Pierwszy pad
Hypno ładne te ozdoby 🙂 Ja jak się odkuje z sesją i paroma zaległymi tworami to sobie (a raczej koniom 😉 ) sprawię dwie dery polarowe przez głowę, dla Te Quiero ten patent Ivett będzie idealny bo on się najbardziej z przodu poci na treningu 🙂

Bazik też super, jak na 1szy to bardzo bardzo prosto, tylko w środku chyba coś dziwnego?
Sio   nowe wcielenie marchewki
31 stycznia 2012 21:38
Hypnotize bardzo mi sie podoba ten Twój komplet. A te cudeńka to sama haftowałaś,czy to naszywki??
Bazik jak na pierwszy pad to całkiem, całkiem (widywało się tu dużo gorsze), ale ty chyba przed zrobieniem czapraka miałaś praktykę? bo taki równy...no i jest zielony, a to mu daje 200% do uroczości....
a może któraś z voltowiczek szyła kiedyś pas do lonżowania? 😀  👀

Chyba Ivett kiedyś wstawiała zdjęcia pasa do lonżowania. 🙂

A ja idąc za radą Zorilli poprawiłam czekoladowy czaprak. Zmieniłam mu lamówkę i teraz wygląda dużo lepiej 🙂
Ponadto w końcu dogadałam się z maszyną i pady doczekały się pasków do przystuł i do popręgu 😀
Zdjęcia zrobię jutro przy dziennym świetle 🙂
Siwe z hareczką dla Sei 🙂