Burza myślisz ? Taki jakiś dostojniejszy nie ? Magdzior fajne Ci kory wyszły, moje konisko ma trzy włosy na krzyż i wygląda nie tego w korasach niestety
Ej no właśnie - co wtedy? Bo to odrasta i podnosi grzywę od dołu, tak jakby irokez pod grzywą właściwą się robi. Pilnować i cały czas trymować/podcinać? Tak zrobiłam na części grzywy, tak gdzie była najgrubsza. No ale to odrasta szybko i mi podnosi tą grzywę. Czy chodzi o wystrzępienie tej grzywy, która już jest? Jaśniej proszę, jestem zielona w tym temacie, bo przez 2,5 roku miałam konia w irokezie 😀
dzięki, mam nadzieję≤ że co kolejne to będą lepsze teraz, Reszka na szczeście przerywanie całkiem ignoruje i ma je gdzieś,nawet jak ją mocniej szarpnę to niewiele sobie z tego robi🙂
equi.dream właśnie ten kasztan, na którym równiez jadę w weekend też ma trzy włosy na krzyż, no ale jakoś zapleść to trzeba... 🤔wirek: zobaczymy jak to będzie wygladać
Oj tam oj tam, dasz radę Magdzior - dużo łatwiej z takiej lichej grzywy zrobić malutkie urocze koreczki niż ogarnąć busz, jeśli w ogóle jest szansa go ogarnąć, bez wywalenia połowy grzywy 😉
Jessy łał.. Cudny jest Wasz irokez. 😉 Poradzicie coś na zbyt gęsty irokez.? Chciałabym ładny, schludny irokezik. A jest po prostu busz.. 🙄 Irokez jest gęsty, po prostu szeroki. Ścinam irokez nożyczkami, zawsze na taki troszkę dłuższy, chcę ściąć krócej, ale boje się, że będzie brzydko wyglądał. A grzywka jest w fazie odrastania. Obecnie nie dysponuje lepszymi zdjęciami, to jest najnowsze, od razu po ścięciu.
Ach, a nam się prawie udało okiełznać fryz Dragona 🏇 Kto go dobrze zna, ten wie że jego pukle są wyjątkowo niesforne i krnąbrne i trzeba się napocić żeby cokolwiek z nich ułożyć 😵 Proces jest mozolny, ale sukcesywnie pozbywamy się szopy 😉 Ongiś: Teraz: