Wybór kierunku studiów

Tez bym zwariowala, starczy mi ze mam 2 razy w tygodniu tutoriale po 2 h, a zawsze przed samym tutorialem (albo w piatek wieczorem...) trafiaja sie najlepsze komorki, wiec sie notorycznie spozniam. Czym sie zajmujesz, tak btw?
Nalle   Klapiasty & Mała Cholera
09 maja 2011 10:00
Paleoekologia, paleoklimatologia. Na podstawie analizy rdzeni z torfowisk robię rekonstrukcje środowiska przyrodniczego, stosunków hydrologicznych i klimatu w danym okresie. W praktyce głównie oglądam w labo ameby skorupkowe.  😉
Dworcika   Fantasmagoria
09 maja 2011 10:10
karolina_, poszło PW.
wymarzyłam sobie podyplomówkę z kryminalistyki- czy ktoś z was kończył?
Scottie   Cicha obserwatorka
09 maja 2011 21:26
rtk, ja studiuję Bezpieczeństwo Wewnętrzne i kryminalistykę oraz kryminologię jako przedmiot będę miała na 3 roku, to się odezwę, czy to to interesujące jest i czy warto 😉
Rtk napisz PW do Bostonki.
Dworcika - dzieki 😉

Nalle - wow, brzmi bardzo egzotycznie, zwlaszcza przy moim dreczeniu myszek.
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
09 maja 2011 22:59
Scottie - a możesz coś więcej napisać o tym bezpieczeństwie narodowym?;> Zastanawiam się nad tym jako drugim kierunkiem dlatego wszelkie ciekawostki mile widziane  :kwiatek:
busch   Mad god's blessing.
09 maja 2011 23:28
Paleoekologia, paleoklimatologia. Na podstawie analizy rdzeni z torfowisk robię rekonstrukcje środowiska przyrodniczego, stosunków hydrologicznych i klimatu w danym okresie. W praktyce głównie oglądam w labo ameby skorupkowe.  😉

Brzmi to tak superciekawie, że koniecznie musisz napisać coś więcej  😍 Zajmujesz się poznawaniem, w jakim klimacie żyły dinozaury zamieszkujące Polskę?  😜
10 maja 2011 08:25
karolina_, egzotyczne może nie jest, nie mniej potrzebna jest interdyscyplinarna wiedza i wnioskowanie jest dość szerokie, dlatego też ciekawe.

[quote author=Nalle link=topic=132.msg1004288#msg1004288 date=1304931642]