KOTY

W sprawach szelkowo-obróżkowo-smyczowych jestem zielona
chciałabym zacząć wyprowadzać Amber na małe spacerki
co lepsze? obroża, szelki?

mogłybyście polecić jakiś konkretny model? zależy mi żeby było bardzo estetyczne, nie żadne łapki ii ciapki. Dla brytyjskiej panienki najchętniej jakiś blady róż.
Bee.   przewodnicząca chaos serce ma przebite strzałą.
05 maja 2011 16:46
tak Alten. nie mój, mojej koleżanki.  🙁
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
05 maja 2011 17:02
Quendi, W życiu obroża! Wyobraź sobie, że kot się czegoś przestraszy, zaczyna uciekać, a gdy poczuje napiętą smycz wpadnie w panikę. W panice zacznie się cofać by draństwo (obrożę) zdjąć. I zazwyczaj kotu się udaje zdjąć bez problemu pomagając sobie łapami.
Szelki są o tyle bezpieczne, że blokują możliwość wyswobodzenia się. Osobiście uważałabym na szelki z zatrzaskami bo, mają tendencję do otwierania się w najmniej sprzyjających momentach. Mam najzwyklejsze szelki dla kota za 15 zł. Rude już chodzi w nich ładnych parę lat i nigdy się nie zdarzyło żeby się z nich 'wyjęła' jak była na działce. A chodziła po chaszczach nie małych.

O takie mam: http://allegro.pl/smycz-i-szelki-dla-malego-kotka-i1593949597.html tyle że czerwone. I nie na małego kota, a normalny rozmiar ;-)
Bischa   TAFC Polska :)
05 maja 2011 18:35
A czy można dostać szelki regulowane? Że będą dobre na 6-7 miesięcznego kota, a potem wraz z wzrostem będzie możma je powiększać? Czy lepiej się opłaca kupować wraz z wzrostem? Jak przy kupowaniu szelek określić czy będą dobre na danego kota?
Quendi, tak jak napisala Notarialna, zadnych obrozek. Poza tym kot to nie pies, nie mozna go cignac za szyjke, w szeleczkach inaczej rozklada sie nacisk - w jedynie akceptowany dla kota sposob. A co do szeleczek, poszperaj na Allegro,  na pewno cos fajnego znajdziesz.. ja kiedys upolowalam tam dla mojej Kici takie wlasnie rozowe ozdobione kilkoma diamencikami .. 😡 🤣
cieciorka   kocioł bałkański
05 maja 2011 21:36