Pomoc

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące obsługi serwisu: Jeśli potrzebujesz pomocy dotyczącej subskrybcji paszy, kliknij tutaj: Pomoc dotycząca subsrybcji paszy

Jeśli potrzebujesz pomocy dotyczącej forum re-volty, sprawdź nasze FAQ Forum.
Ponadto wszelkie informacje znajdują się w dziale: Forum techniczne


Konto w serwisie

  1. Nie pamiętam hasła.
    Użyj opcji przypomnienie hasła. Kliknij tutaj, podaj swój e-mail, kliknij w przesłany link, utwórz nowe hasło w serwisie.
  2. Nie przyszedł link w e-mailu.
    Sprawdź folder spam, kosz, ofery, powiadomienia, i inne foldery w swojej skrzynce. Sprawdź czy na 100% podajesz poprawny e-mail na stronie z przypomnieniem hasła.
  3. Chcę zmienić hasło lub inne ustawienia.
    Wszystkie opcje konta można edytować na stronie moje konto oraz ustawienia
  4. Nie mam dostępu do wcześniejszego adresu.
    Jeśli nie masz dostępu do poprzedniego adresu/konta, możesz po prostu założyć nowe konto: rejestracja
    Jeśli na starym koncie masz ważne informacje, historię sprzedaży etc, możesz odzyskać swoje konto kontaktując się z nami. Abyśmy mogli odnaleźć Twoje konto i przywrócić Ci dostęp do niego, musisz przygotować jak najwięcej informacji o swoim koncie, na przykład: adres e-mail, dane podane w ogłoszeniach, informacje o ogłoszeniach lub inne umożliwiające identyfikację.
  5. Chcę usunąć konto.
    Jeśli chcesz usunąć konto, napisz do nas tutaj. Pamietaj, aby przesłać informacje identyfikacyjne swojego konta, takie jak adres e-mail lub numer telefonu.


Ogłoszenia i stajnie

  1. Ogłoszenie jest oszustwem, co mogę zrobić?
    Na dole każdego ogłoszenia znajdziesz link wysyłający ogłoszenie do moderatora. Prosimy o przesłanie nam inforacji w ten sposób.
    Wszystkie zgłoszenia monitorujemy, ale nie zawsze możliwa jest reakcja z naszej strony. Usuwamy wyłącznie ogłoszenia w widoczny sposób łamiące regulamin lub prawo.
  2. W ogłoszeniu znajduje się moje zdjęcie bez zgody.
    Skontaktuj się ze sprzedającym i poproś o usunięcie zdjęcia. Niestety nie mamy możliwości weryfikacji dodawanych zdjęć, o ile w jednoznaczny sposób nie łamią regulaminu.
  3. Chcę wypromować moje ogłoszenie.
    Po dodaniu nowego ogłoszenia, można użyć płatnych opcji promocji.
    Do każdego zakupu wystawiana jest faktura VAT. Jeśli potrzebujesz fakturę dla firmy, podaj numer NIP. W ciągu kilku dni roboczych Twoja faktura będzie dostępna do pobrania w tym miejscu
  4. Odświeżam stronę, ale nie widzę mojego ogłoszenia wśród promowanych.
    Po opłaceniu opcji "Promowanie" uzyskujesz możliwość wyświetlania swoje ogłoszenia w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach. W związku z ograniczną liczbą miejsc promocyjnych, opłacone ogłoszenia pojawiają się losowo i nie da się przewidzieć kiedy pojawi się dane ogłoszenie, szczególnie w kategoriach o dużej konkurencji.
    Aby jednak sprawdzić działanie promocji, możesz wejść do swojej kategorii, użyć wyszukiwarki lub filtrów (np lokalizacji). W ten sposób filtruje się również promowane ogłoszenia, zatem zmniejsza konkurencję do wyświetlania w promocyjnych pozycjach i dużo łatwiej o wylosowanie Twojego ogłoszenia.
  5. Oszukano mnie - przelew zrobiony, brak wysyłki
    Należy skontaktować się z nami za pośrednictwem tej strony: kontakt.
    Prześlij nam informacje, o które ogłoszenie chodzi. Dzięki zapisywanym przez nas danym oraz pomocy policji, do tej pory udało się odzyskać pieniądze we wszystkich znanych nam sprawach.