Kursy, szkolenia - co warto?

Studiuję filologię polską. Postanowiłam w tym roku zrobić kurs z języka migowego (miganego?). Jak narazie nie znalazłam żadnych informacji o takim kursie na mojej uczelni, dlatego szukam w innych miejscach. Niestety nie wiem na co zwrócić uwagę. Jakie zaświadczenie powinnam otrzymać po ukończeniu takiego kursu, żeby dawał mi coś więcej niż możliwość powieszenia w ramce na ścianie?

opolanka   psychologiem przez przeszkody
04 września 2009 10:10
Możesz się kontaktować z Polskim Związkiem Głuchych, ktory w swoich złożeniach statutowych posiada obowiązek nauczania języka migowego. Na pewno ich certyfikat/zaświadczenie jest wazne i wiarygodne.

Jednostką realizującą kursy języka migowego jest Centrum Edukacyjne Języka Migowego w ramach Polskiego Związku Głuchych. Centrum w swojej ofercie posiada szereg kursów języka migowego z podziałem na różne stopnie zaawansowania dla pedagogów, logopedów, rodziców dzieci głuchych, księży i katechetów, wykładowców, pracowników służb społecznych.  Dodatkowo na okres wakacji organizowana jest Letnia Szkoła Języka Migowego. Poszczególne Oddziały Polskiego Związku Głuchych na terenie całej Polski również prowadzą kursy języka migowego.

Więcej informacji na temat poszczególnych kursów  w Centrum Edukacyjnym Języka Migowego, mającego siedzibę w Warszawie,  znajdziesz na stronie:
http://www.cejm.org.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=41&Itemid=51

Info ze strony: http://www.sluchowisko.net/nowosci/21/Kurs-jezyka-migowego-czas-zaczac/
Ooo... dziękuję za info 🙂 Mam nadzieję, że uda mi się ten plan zrealizować i koszty mnie nie zeżrą :P
opolanka   psychologiem przez przeszkody
04 września 2009 10:14
O kosztach nic tam nie ma, ale możesz podzwonić i się na pewno dowiesz.

P.S. Zajrzyj do secret proszę...
Muszę się do tych w Bydgoszczy odezwać... mam nadzieję, że PZG organizuje też takie kursy w Toruniu...