Egzamin wstępny na kursie instruktorskim.......

Witam wszystkich użytkowników!!!!!!!! 😀

Mam zamiar wybrać sie jeszcze w tym roku ( o ile finanse pozwolą  😕 ) na kurs instruktorski i mam pytanko do tych którzy juz go odbyli jak wygląda egzamin wstępny na taki kurs??? Czy tak jak mówią mi znajomi jest przeprowadzana ostra selekcja i baaaaaaaaardzo się czepiają??? I jaka forma kursu waszym zdaniem jest lepsza: weekendowa czy stacjonarna???Dodam że jestem studentką na dziennych. Chce zrobić papierek sama dla siebie i nie myśle póki co o pracy w tym zawodzie, ale zawsze dobrze miec jakieś zaplecze i odbyc taki kurs póki jeszcze studiuje i mam czas. Lekko napewno nie będę z tym miała ponieważ jezdzę na prywatnych koniach - nie w żadnym klubie sportowy, a słyszałam że na kursach nie lubią takich elementów jak ja i gorzej ich traktują!!! 😂  😕

Dzięki za pomoc!!!!!!!!!!!! :kwiatek:
wątek zamknięty
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
26 sierpnia 2009 09:21
[quote author=ART_E link=topic=8751.msg323090#msg323090 date=1251272159]
Lekko napewno nie będę z tym miała ponieważ jezdzę na prywatnych koniach - nie w żadnym klubie sportowy, a słyszałam że na kursach nie lubią takich elementów jak ja i gorzej ich traktują!!! 😂  😕

[/quote]

a co to ma do czegokolwiek? możesz jeździć i na ośle, bylebyś jeździć umiała. To czy koń na którym jeździsz stoi w  klubie czy w garażu jest Twoją sprawą i naprawdę nikogo na kursie nie interesuje  😉

btw. To raczej watek do działu końskiego.
wątek zamknięty
Lotnaa   I'm lovin it! :)
26 sierpnia 2009 10:08
ART_E, zapraszam do wątku: http://re-volta.pl/forum/index.php/topic,71.150.html