pensjonaty w okolicach trójmiasta
Aaaaa...teraz rozumiem. Konie jezdzcow z wyzsza klasa sportowa sa automatycznie grzeczne na dworze, bo wiedza, ze ich jezdzcy potrafia opanowac sytuacje.
O boze, ja startuje praktycznie co tydzien... teraz wiem, ze jestem amatorka, bo nie korzystam z tej blogoslawionej hali w lato... 😵
wiesz co? Moje konie nienawidza pracy w hali. Po calej zimie w czterech scianach ciesza sie jak dzieci, jak pracujemy na dworze. 50% wiecej motywacji i radosci z wspolpracy.
caroline, a była jakas rozmowa bez porozumienia? 👀
Ja tylko napisałam lets-go, że może bardziej niż lustra na hali pomogłoby troche więcej ruchu dla jej konia, może byc na podłożu jakie sobie wymysli :P Skoro tak bardzo martwi sie o jego kondycję.
Oczywiście, że stęp wystarczy, ale lets-go widac dba o wszystkie szczegóły.
Let's-go oczywiście w momencie kiedy się nie potrafi odpowiedzieć na zadane pytania i poruszone problemy najlepiej strzelić focha i poprzypinać karteczki. 🤣 Powodzenia życzę w krainie Twojego najprofesjonalniejszego z profesjonalnych jeździectwa.
Wczytując się w ostatni wątek wreszcie zrozumiałam dlaczego polskie konie odnoszą światowe sukcesy, a niemieckie nie. 🤣 Wszystkiemu winne są nieodpowiednie warunki. Zrozumiałam, że gdy przed zawodami mam do pojeżdżenia trzy młode konie, a akurat leje i nic nie widać, na drugi dzień na placu jest breja po kostki to najlepszy trening będę miała w lesie 15 km od stajni... 🤔wirek:
lets go bo konie rajdowe wcale sa nieobciazane 🙄
Wczytując się w ostatni wątek wreszcie zrozumiałam dlaczego polskie konie odnoszą światowe sukcesy, a niemieckie nie. 🤣 Wszystkiemu winne są nieodpowiednie warunki. Zrozumiałam, że gdy przed zawodami mam do pojeżdżenia trzy młode konie, a akurat leje i nic nie widać, na drugi dzień na placu jest breja po kostki to najlepszy trening będę miała w lesie 15 km od stajni... 🤔wirek:
Momi, a kto tak powiedział? 🤔 Wiadomo, że lepiej jeździć po hali niż po błocie.