makana, szkoda że nie tylko użytkownik monikas123 się skarżyła, ale również inni. 🙄
Szanowna,
Zarzuty są rozumiem 3:
1. jeden od forumowiczki, która nie dostała odpowiedzi na maila z zapytaniem, nic u nas nie kupiła.
Wytłumaczenie jest pewnie prozaiczne - wiele maili do nas nie dochodzi ponieważ gmail traktuje je jak spam. Przeglądamy go raz na miesiąc i z reguły nie odpowiadamy na maile sprzed kilku tygodni.
2. od forumowiczki prowadzącej jednoosoowo sklep, ze współpracy z którą zrezygnowaliśmy.
3. od forumowiczki, która prowadzi sklep, na którą na tym forum sa dziesiątki skarg na karygodną obsługę, ze współpracy z którą zrezygnowaliśmy.
Jestem w stanie zrozumieć rozżalenie osób, z którymi nie współpracujemy.
Żal nie daje jednak prawa do rozpowszechniania nieprawdy i kłamstw zarówno o firmie jak i mojej osobie.
Prosiłbym o rzeczowe wypowiedzi i nie szkalowanie dobrego imienia firmy jak i mojego.
Bartosz Jura
makana, a możemy się dowiedzieć, dlaczego zrezygnowaliście z współpracy z forumowiczką nr 2?
Na forum można przeczytać chyba same pozytywne wpisy na temat jej działalności i obsługi klienta. Również jej wytłumaczenie, że nie odbiera maili i telefonów służbowych poza godzinami pracy jest dość logiczne.
bera7 może to zbyt ekskluzywny sklep, by mogli współpracować z forumowiczką, prowadzącą jednoosobową działalność, i to w dodatku w ciąży! 🙄
A niby dlaczego forumowiczka nie występuje na re-volcie jako osoba prywatna?
Jak zwykle duży plus dla animalii, moje zamówienie miało być skompletowane do czwartku, dziś w południe było już u mnie. :kwiatek:
Duży plus dla Pasi Konika. Nie było rzeczy jakiej chciałam ,ale Pani bardzo dobrze mi doradziła, wszystko szybko i sprawnie 🙂
Wystarczy wpisać w szukaj Atos, naliczyłem kilkanaście negatywnych lub bardzo krytycznych opinii.
makana, pytałam o nie o sklep Atos, ale o drugi sklep: "2. od forumowiczki prowadzącej jednoosoowo sklep, ze współpracy z którą zrezygnowaliśmy."
a ja jeszcze raz napiszę - nie jest to miejsce na rozgrywki pomiędzy firmami !!!
To jest miejsce gdzie piszemy o sklepach internetowych i opiniach na ich temat
Życzę sukcesów i bardziej przychylnych opinii.
Ogólnie dyskusja z obu stron jest naprawdę żenująca, aż przykro czytać.
Tylko chcę zwrócić uwagę na jeden fragment:
1. jeden od forumowiczki, która nie dostała odpowiedzi na maila z zapytaniem, nic u nas nie kupiła.
Wytłumaczenie jest pewnie prozaiczne - wiele maili do nas nie dochodzi ponieważ gmail traktuje je jak spam. Przeglądamy go raz na miesiąc i z reguły nie odpowiadamy na maile sprzed kilku tygodni.
Jak gmail wrzuca do spamu, to trzeba zmienić mejla, albo sprawdzać go codziennie, a nie raz na miesiąc, nic w tym trudnego, trzeba tylko przestać być leniwym.
Popieram wypowiedź Strzygi nt maili, które wpadają do spamu zwłaszcza jeśli jest się świadomym, że taka rzecz się dzieje i przez to o utratę Klienta nietrudno.
Poza tym też pracuję w sprzedaży i nie wyobrażam sobie nie przeprosić Klienta za brak odpowiedzi z mojej strony wynikający z przeoczenia/ wpadnięcia maila do spamu. Nawet jakby to miało się odbyć kilka tygodni po sprawie. Zawsze to stawia nas w innym świetle niż po prostu "cisza" bo dla Klienta to nic innego jak zlekceważenie.
monikas - Ty nie jesteś lepsza. Oboje jesteście siebie warci.
powiem szczerze ze mnie jako potencjalnego klienta az odrzuciła wypwiedź szanownego Pana... Chociazby ze wzgledu ze maile które jak przypadkowo wyladuja w spamie sa czytane raz na miesiac... litości albo sie prowadzi firmę profesjonalnie, albo sie jej nie prowadzi...
Co jest ze strona Oksera ?? Zhakowana / zawirusowana, czy to mój antywirus cos sobie wymysla ??
Klami u mnie w pracy działa 😉
a ja 6tygodni czekam na paczkę od oksera...
W takim razie, mimo iz mialam tego tu nie pisac.
GIGANTYCZNY MINUS DLA ATOS!
Skoro Pani z Atosa, jest na tyle bezczelna by komentowac prace innych sklepow, sama majac wiele negatywnych opini to i ja napisze.
Czekam od wakacji na zwrot 100 kilku zl, bo po czekaniu 4 miesiecy na elektrolit owiedzialam ze juz dziekuje, napisalam 5 meili rpzypominajacych o zwrocie pieniedzy, 2 meile z pytaniem czy wplacono mi, poniewaz nie widze tego na moim koncie... i wielkie NIC
I ja się dołączę do mega plusa dla
http://dobry-kon.pl/ !!!!!
ode mnie plus dla animalii!! Czy ktoś wie gdzie najlepiej kupować Marstalla? Kto ma najlepsze opcje wysyłki itp?
Balajlamahttp://www.marstall.pl/sklep/ja zawsze z tej strony zamawiam i wszystko miło i szybko : )
Sporo za wysyłkę wychodzi🙁
Nasturcja-Renata, hmm... a mój komputer kurcze twardo twierdzi, że strona stanowi zagrożenie. :/
Klami, mi działa bezproblemowo.
ode mnie plus dla animalii!! Czy ktoś wie gdzie najlepiej kupować Marstalla? Kto ma najlepsze opcje wysyłki itp?
Ja zamawiam właśnie z animali marstalla, ale z odbiorem osobistym (po drodze do stajni) i sama zawożę. Więc za wysyłkę nic nie płacę 🙂