Waga jeźdźca

To ja znowuż Trusia czytałam coś zupełnie odwrotnego.  😉 Jazda konna plasowała się gdzieś na dole. Możliwe, że to wszystko zależy jak spojrzeć na intensywność podczas uprawiania danego sportu.
tak naprawdę to chyba bardzo trudno tak sklasyfikować - jazda jeździe nie równa, tak konna, jak i rowerowa...
To ja znowuż Trusia czytałam coś zupełnie odwrotnego.  😉 Jazda konna plasowała się gdzieś na dole. Możliwe, że to wszystko zależy jak spojrzeć na intensywność podczas uprawiania danego sportu.

Na pewno. I w sumie trudno ustalić porównywalną intensywność. Ale nawet jeśli plasowała się na dole, to i tak gdzieś się plasowała, czyli się jednak od niej chudnie. I tego będę się trzymać. 

Ja zanim kupiłam swoje konie, sporo jeżdziłam na rowerze - po zróżnicowanych terenach leśnych, nie po szosie czy chodniku (3 – 4 tys. km rocznie). Konno jeżdżę nieporównywalnie mniej, a wagę utrzymuję uzyskaną dzięki rowerowi.       
Ja tam jeżdżę od 3 lat, bywało latem, że i co dziennie i jakoś NIGDY od samej jazdy nie schudłam. A bywały momenty, że naprawdę jazda była intensywna i koń i ja byliśmy mokrzy. Chudnę TYLKO i wyłącznie wtedy kiedy ograniczam żarcie.
No ale....jeśli mogę przed stajnią władować w siebie Snickersa, a po stajni pizze, to trudno schudnąć.  😡
no własnie, najwiekszy apetyt to ja mam po meczacym treningu...  🤣
vissenna   Turecki niewolnik
19 lutego 2010 11:03
Dziewczyny  :emota200609316: czyli nie tylko ja tak mam 😀

To jest to samo uczucie co po basenie, człowiek zjadłby wszytko  😀iabeł:

Heheh do dziś pamiętam jak pinesska po jakimś treningu kupiła sobie kubełek w KFC.  😁
Ja zresztą lepsza nie byłam  🍴
nam się nie raz zdarzyło całą ekipą pojechać po treningach do maca... 😡