Telewizja, Radio - okna na świat

Jest Czytelnia, jest Kocham Kino pora na telewizję ,radio.
Jakie programy lubicie?
Oglądam brytyjski Top Gear , chociaż nie jestem zbyt zapalonym kierowcą.
Formuła programu jest świetna, ciekawa, zabawna.
Oglądam Krzywe Zwierciadło Kuby Wątłego w Superstacji, chociaż jej odchylenie w lewo nie do końca mi dpowiada.
Słucham Tok Fm - bo to jedna z nielicznych rozgłośni, gdzie się więcej mówi niż gra.
No i Trójka nadal mnie cieszy i Radio Kraków.
Unikam TVN , Polsatu i TVP - niemal w całości.
A! I coś dla titiny - oglądam RTR Planeta . Regularnie.  👀
Jedyne, co oglądam to Top Gear, ale też nie codziennie, bo nie mam na to czasu. A ostatnio to nawet odcinki się powtarzają. No i później jeszcze X-Factor oraz Przepis na życie  🤣 Poza tym, telewizji niu-niu  🤣
A w pracy słucham Trójki albo RMF, zależy, który z kolegów włączy pierwszy radio  🤣

EDIT: literówka
U mnie prawie cały czas leci TVN24, czasem jakieś TVNowe seriale 🙂
moim zdaniem ostatnimi czasy Trójka się pogorszyła. słabsza muzyka, za dużo mówią. podobno zmienił się zarząd, może to dlatego. w mój gust muzyczny trafia jedynie Dwójka i tylko to łapie moje radio na tym zadupiu 😉. lubię też ChilliZet i inne tego typu zamulacze. 
jeśli chodzi o telewizję, to tylko Top Gear, programy na Discovery i kreskówki na Boomerangu. i czasem Szkło Kontaktowe, ale zależy kto prowadzi 😉.
Wszyscy oglądają Top Gear  🏇
to robi spore wrażenie na facetach 😎
A ja nie mam ani radia ani TV 🙂 z wyboru
A tę Superstację ktoś ogląda?
Na początku patrzyłam z otwartymi ustami bo ilość potknięć na minutę była rekordowa.
Potem mi to znikło . A potem się pojawiło znów. I Kuba Wątły w swoim podsumowaniu dnia mnie drażnił wszystkim.
Wyglądem, sposobem mówienia, treścią wypowiedzi.
Teraz przywykłam, albo on się zmienił. I jest to jedyny program informacyjny jaki ogladam regularnie.
Zaraziłam się. To jest o 19:40 . Pół godziny.
Pytam o Superstację i ten program, bo nie umiem go umiejscowić tak politycznie.