calore ja mam różdżkę, a jak masz łzy na zbyciu to mogą być 🙂
rób boskie, bo mi howrse muli i nic nie mogę zrobić :/
na pl mam tylko różdżkę. wystawić?
Ja w tym miesiącu przemyciłam 2 prace do złotego jabłka 😅 To będzie... 60 kuponów 👀
to będzie 80 kuponów 🙂
jak Ty to robisz ? moja żadna nie przeszła -.- na ten miesiąc mam jedną pracę dopiero ... w weekend muszę coś narysować 😀
60, bo jedną mam z limitem😉
Przecież masz jeszcze 4 z poprzedniego😉 Trzeba kombinować... Ja teraz wysłałam 4, a tylko 2 przeszły. Z tego co zauważyłam to takie zwykłe konie powoli się nudzą. Jak zrobisz coś oryginalnego i będzie ładnie wykonane to od razu masz większe szanse 🙂
Dziewczyny, a jakie narzędzie w ps jest najlepsze do cieniowania? I jakiego używacie do malowania na tablecie (w sensie takie, które reaguje na siłę nacisku)? Chciałabym narysować coś do przestrzeni twórczej pierwszy raz, ale nie znam się na tym dobrze 😡
Alice - zazdroszczę, co ja bym dała za tyle kuponów mmm 🙂 niestety beztalencie jestem w takich sprawach
fin, ja zawsze rysuję po prostu brushem😉
Cierp1enie, a ja nie wiem co zrobic z tymi kuponami, bo nie gram za bardzo w grę😉 Kupuję za nie tylko jakies maści, które mi się podobają.
Oj chciałabym tak, przynajmniej z hodowlą bym ruszyła, a tak to dupa, bo brakuje mi zestawów hery i niestety konie z takimi um już są niewarte i trzeba inwestować w kolejnego dobrego konia, a skąd tu wziąć na niego kupony eh
A w jakim programie to robicie? ja przymierzam się już od dawna do zrobienia jakiejś maści, ale nie mam bladego pojęcia jak?
Cierp1enie, chcesz Herę za 1 kupon? 😉
Kliknie mi ktoś o 24.40?
edit: A co do maści: ja próbowałam w Gimpie2 robić, ale nie ogarniam tego programu kompletnie. I niby jest po polsku, a i tak pełno angielskich napisów jest- fatalne tłumaczenie... Cierpię na niedostatek kuponów, za które bym kupowała Zestawy Hery, lub Łzy Afrodyty oraz Klepsydry Kronosa. Szukam okazji na wymianach...