sny

kiedys mialam... jako dziecko dosc czesto mi sie zdarzalo, ze zmienialam bieg snu 😉 a z wiekiem chyba to przemija, bo od bardzo dawna czegos takiego nie mialam... 😉
no właśnie też tak kiedyś miała a teraz nic a nic... ;/
Też chciałabym mieć taki świadomy sen, po raz drugi 😉 Pierwszy raz to było, tydzień przed tym, jak zaczęłam jeździć konno. We śnie pojawiłam się na działce. Obok stały dwa konie- kasztan i siwek. Mój sen chciał, żebym szła w lewo- ja za to, odwróciłam się, podeszłam do koni i dałam im jabłko. Sen skończył się galopowaniem po polach 😀

A wczoraj śniło mi się, że jestem we Włoszech. Nie, nie był to za przyjemny sen 😉 Otóż, siedziałam nad basenem. Nagle, ktoś mnie wrzucił do wody. Czułam się, jakbym się na prawdę topiła. (nie wiem, może to jest również świadomy sen? nie znam się na tym  :lol🙂 I tak jeden, drugi, trzeci raz... Ludzie ciągle mnie wyławiali z wody, ratowali, a ja ciągle wpadałam. Przy setnym razie, sama z siebie się zdenerwowałam i wskoczyłam do wody. Stanęłam na rękach i zrobiłam przewrót. Niestety, w realu jest to nie możliwe- po przewrotce tak strasznie boli mnie nos (nie wiem, dlaczego), że pół dnia mam problemy z oddychaniem. No i tak było w tym śnie- nos mnie zaczął strasznie boleć. Usiadłam na leżaku i zaczęłam płakać. Kiedy się obudziłam, miałam policzki mokre od łez.

Uch, ale się rozpisałam.  😁
Mi się kiedyś śniło, że jestem pod wodą i zaczyna brakować mi powietrza, duszę się. W pewnym momencie, kiedy już nie mogłam wstrzymywać dalej oddechu, wzięłam haust wody w płuca. Okazało się, że umiem oddychać pod wodą 🤣 I pływałam tak w tym, śnie, strasznie fajne to było.
Podobno tak może się dziać, kiedy np. położy się twarzą do poduszki. Nie mogłam oddychać, śniło mi się, że jestem pod wodą. Kiedy zaczęłam oddychać pod tą wodą, musiałam obrócić głowę w rzeczywistości. Nie wiem, czy to w 100% prawda, ale wydaje się możliwe. 😉
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
12 listopada 2010 11:41