Nic mi nie wychodzi!!! czyli dla "zdołowanych"

A mi ostatnio nic nie idzie. Szkołę zawalam, matury pewnie nie zdam ;( Mam za dużo na głowie i chciałabym sobie zrobić chociaż tydzień przerwy 🙁
No mam doła , kurcze jestem wściekła  😕  Ostatnie zawody zawalił mój koń (zachorował ) teraz czuje po kościach że ja zawale  😵
Całą noc nie spałam , tak mnie boli prawa strona ,myślę że to wyrostek  🤔  Mam tyle spraw do załatwienie i nie po nosie mi L4 , najgorzej że poświęciłam dużo czas na treningi i teraz wszystko pójdzie w d... 

edit , no i szpital  😤
Monia, współczuję, wracaj szybko do zdrowia!  :kwiatek:
Cień na śniegu Dzięki  :kwiatek:  już jestem w domu , lekarz stwierdził że nie wymiotuje to nie wyrostek . Wysłał mnie do ginekologa (niby ciąża pozamaciczna )  ginekolog stwierdził ,że wszytko dobrze i kazał szukać dalej przyczyny bólu . Dali mi 4 kroplówki  w tym ketonal i pozwolili wrócić do domu , jak przestanie boleć to ok a jak mnie bardziej rozłoży to mam wracać ( bo to jednak może być wyrostek  🤔wirek:  )
Gorączka już mi zeszła  i już mnie tak nie boli ,żebym umierała .
monia, oj... ja przy wyrostku nie wymiotowalam ani nic takiego; ba, nawet na wyrostkowe testy uciskowe nie reagowalam, wyniki badan lab mialam w porzadku. Jedyny niepokojacy objaw to byla wieczorna goraczka - poza tym ogólne, srednio intensytwne skurcze calego brzucha raz na jakis czas i leciutki ucisk przy unoszeniu prawej nogi - taki ledwo ledwo i tez nie za kazdym razem.
2 dni bylam na oddziale zanim konsylium stwierdzilo, ze to byc moze wyrostek, co potwierdzilo sie dopiero po otwarciu brzucha. Takze - jesli brzuch boli i goraczka sie utrzymuje - to ja bym jechala na SOR. Zaloze sie, ze gdybym nie byla na SORze tylko w przychodni, i gdyby internistka nie stwierdzila, ze jej sie nie podobam (bo duzyrujacy chirurg nic za bardzo nie widzial, tez mnie wyslal do ginekologa, ktory potwierdzil ze wszystko ok), to by mnie zapewne odeslano do domu jako panikare...