W pensjonacie-co dodatkowo?

Averis   Czarny charakter
01 stycznia 2010 22:17
BASZNIA U nas za lizawkę się nie płaci (jeśli już była w boksie), ale jak się skończy, to właściciel sam kupuje, to chyba normalne. U Was lizawka jest na podstawowym wyposażeniu boksów?
BASZNIA   mleczna i deserowa
01 stycznia 2010 22:20
Averis tak , lizawka jest na wyposażeniu, tak jak woda w poidle  😉. Chcialam zrobić sobie żart, a tu proszę 🙂. Mam nadzieję że nikogo nie urazilam 🙂.
01 stycznia 2010 22:24
BASZNIA Nie uraziłaś w żadnym wypadku 😉 Ja się nie spotkałam ze stajnią, gdzie lizawka byłaby w obowiązkowym wyposażeniu boksu- fajny pomysł 😉 Jak jest, to jest, ale jak się skończy, to już właściciel się o to martwi.
01 stycznia 2010 22:32
Rozumiem  😉. W sumie ja nie mam doświadczenia ze stajniami jako klient-zawsze konie mialam "u siebie", opowiedzialam tylko to co mi jedna klientka kiedys napomknela 😉. Przy czym lizawki kupuje najtansze, takie po 10 zl ( oczywiscie"zdatne" dla koni), gdyby ktos chcial " likity" czy inne specjaly no to juz musialby sam je zapewnic.
01 stycznia 2010 22:33
Ja tez te najtańsze za dyszkę- różowe 😉 Karson je uwielbia i namiętnie w nich rzeźbi jęzorem. On bez lizawki by chyba nie mógł żyć  😁
U nas nie ma problemu z dodatkowymi paszami, suplementami i co tam sobie kto zażyczy, derki OK, ochraniacze na padok czy karuzelę /owijki do stajni OK, karuzela bez dopłat (o padokowaniu nawet nie wspominam, bo to oczywiste 😉 ), ale za inne czynności typu opatrunki, czyszczenie czy smarowanie kopytek, smarowanie noska wazelinką (tak, jedna z pensjonaruszek wyraziła takie życzenie  🤔 ) mamy w regulaminie symboliczne opłaty (do ustalenia). Dlaczego? Żebyśmy nie powariowali! Nie chodzi dodatkowy zarobek, ale taka drobna opłata studzi zapał do różnych dziwnych pomysłów, których ralizacja skutecznie wypełniłaby nam dzień. A lonżowanie, czy oprowadzanie w ręku to zwyczjna praca z koniem, za którą pobiera się normalną stawkę, mniejszą niż za trening, ale jednak..