PSY

JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
23 stycznia 2013 19:42
Hiac ludzie zakładają szelki, bo jak pies ciągnie na smyczy to szkoda im, że się dusi. Niech ciągnie na szelkach 😉
tet   Nie odbieram wiadomości priv. Konto zawieszone.
23 stycznia 2013 20:01
podobny, aczkolwiek pisałam, ze argument śmieszny i gdyby mój pies miał chodzić w szelkach z jakiegoś powodu to bym sie tym nie przejmowała.
Ech, dalej hodujemy syfa w łapce. Jednak dziś weci zdecydowali, że nie będą ciąć. Dalej ichtiol i rozgrzewanie. I czekamy aż pęknie.  😵

Przedszkole 500. Cieszy mnie, że masz dobrą opinię o nich! Alaska - po przedszkolu mam zamiar zacząć posłuszeństwo, więc może się spotkamy! Kwiecień-maj jakoś.

O kurczę to dość sporo, ale jeśli porządne to chyba warto? Nie wiem, nie znam się na cenach takich szkoleń.
No my myślę, że na przedszkole jesteśmy za duzi 😉 Więc my pewnie będziemy się pisać na psa towarzyszącego. 😀
mnie to tam wali co ktos uwaza o szelkach -psu wygodnie i mnie wygodnie, dla mnie duzo wiekszy obciach to pies obtluszczony nawet w najpiekniejszej obrozy, niz to ze dobrze utrzymany pies smiga na szelkach i wykonuje wszystkie komendy.  👀 🤔wirek:
23 stycznia 2013 20:29
[quote author=Hiacynta link=topic=32.msg1662187#msg1662187 date=1358951250]

Przedszkole 500. Cieszy mnie, że masz dobrą opinię o nich! Alaska - po przedszkolu mam zamiar zacząć posłuszeństwo, więc może się spotkamy! Kwiecień-maj jakoś.

O kurczę to dość sporo, ale jeśli porządne to chyba warto? Nie wiem, nie znam się na cenach takich szkoleń.
No my myślę, że na przedszkole jesteśmy za duzi 😉 Więc my pewnie będziemy się pisać na psa towarzyszącego. 😀
[/quote]

Raczej normalna cena. Chociaż za taką kasę nie poszłabym na przedszkole, wolałabym iść do parku żeby psy się bawiły.
Najtańsze szkolenia są chyba w Białym Stoku, tam jest tyle szkółek, że 10 spotkań kosztuje 200-250zł 😉
23 stycznia 2013 20:32