PSY

Czy ktoś z Was ma możlwość siągnąć z USA Paw Pads - naklejki antypoślizgowe na opuszki?
Czy nie przesadzać i kupić po prostu skarpetki antypoślizgowe?

Bo że buty musimy mieć, to już wiem, ale one będą tylko na spacery, a po domu musimy mieć coś antypoślizgowego...
tet   Nie odbieram wiadomości priv. Konto zawieszone.
16 czerwca 2012 09:11
Mam takie pytanie... mianowicie chciałabym się upewnić. Czy szczeniakom daje się mleko..?  👀

zalezy. W jakim wieku sa, i w jakim celu im je dawac. i jakie
Wistra - ja kupuje skarpetki dla dzieci z abs'em. Używam ich, bo wszędzie w domu panele i płytki, a mam setery i one naturalnie mają problem z poruszaniem się w normalnym tempie. Po za tym jak pada i błoto nie muszę latać na mopie po każdym spacerze. Skarpety na nogi i spokój  😉 Kupuje je zawsze w "chińczyku" - płacę jakieś 1,5 - 2 zł za parę. Butów nie polecę, bo nie mam doświadczenia. Mogę jedynie podpytać znajomą, która łazi po górach z psami.
bajaderka-zorro   But who to fuck am I to dare to accept?
16 czerwca 2012 12:12
przypomnę się ze swoim cavikiem 😉
bajaderka-zorro, cudny!

Mały człowiek z dużym psem  🙂

Wojenka   on the desert you can't remember your name
16 czerwca 2012 18:50
Dzionka,  a on kastrowany? Może sukę w cieczce czuje?  🙂
kupiłam skarpetki psie, ale rewelacja! psina w końcu chodzi normalnie 💃
ale następnym razem kupie te dziecięce, będzie taniej.
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
16 czerwca 2012 19:43
tet, a ja dziś poznałam kolejne dwa cattle  💃

Odiego i Lunę

W ogóle dzisiaj byłam na 5cio bullowym wypasie  😁

Najmłodsza i do tego miniatura  😍

edit:
Świnie błotne 😉
bajaderka-zorro   But who to fuck am I to dare to accept?
16 czerwca 2012 21:31
JARA, śliczne świnki  😍
Wojenka, nie, nie kastrowany - weci się nie zgodzili ze względu na wiek, mimo że ze schroniska. Też podejrzewam sukę, wyraźnie zakochany w takiej jednej emerytce jest 🙂

JARA, ale cudaki 🙂 Fajne!
16 czerwca 2012 22:52
A tam cudaki, zobacz jak Turbo z fejsa wygląda na ytnelygenta  😁