kącik skoków
Byłam/jestem kiepska w matematyce 😵
I nie miałam na myśli psychike tylko możliwości konia. Metr do krowa przeskoczy a 130 to juz musi być koń 😁
Musiałam się dobrze rozpędzić bo myślałam że nie dolecimy 🤔 chociaz mówią że oksery to najłatwiejsza przeszkoda, ale jak wyjdzie daleko odskok..
edit oczywiście miałam na myśli triple 😡
No nie wiem,u nas mawiało się,że 120 nawet krowa przejdzie. I w sumie ja się zgadzam 😁
zalezy czy jersey`ka, czy czarno-biala i zalezy jaki kowboj na niej siedzi
Nie znam się co prawda na krowach,ale co do kowboja się zgadzam 😁
Dramka, jestem w stanie pojąć, że nie wiesz, że kombinacja to szereg i nie odróżniasz od linii. Ale tripla od oksera też nie odróżniasz?
Dobrze że ty chociaż odróżniasz 😁 zaimponowałaś mi 🙇
bush a ja Ci odpowiem bo to moj kotlet 😉 a tak na powaznie to elementy absolutnie uzywane w jezdzie parkurowej dodania-skrocenia bardzo dynamiczne, obracanie konia na zadzie absolutnie tez, jak zakret sie za bardzo wybrzuszy musisz konia zepchnac na srodek robiac element ciagu. to wszystko dzieje sie super szybko i wykorzystuje sie wylacznie praktyczne elementy tych figur.
powiem Ci jeszcze tak moj stary kon sw Jerzego z kopytkiem w dziurce od nosa moglby pojsc jakby go ktos dresazowo pojezdzil. elementy robil wszystkie jak sie przypadkeim okazalo kiedy "dla jaja" jechalam sobie CC7 po konkursie i sedziowie ujezdzeniowi byli w szoku, ze kon skoczek i TAKIE figury kreci. ani ja, ani tym bardziej on nigdy tego nie trenowalismy tylko kolezanka czytala z kartki co po kolei. on po prostu mial to zakodowane po zwyklej robocie skoczkowej.
mitem natomiast jest to, ze konie skoczki sa nieujezdzone 😉