moda, ciuchy etc...
Dodofon, bo biedocie też się może coś należy i czasami miło sobie skosztować luksusu w okazyjnej cenie? 🙄
Facella 😵 nikomu się nic nie należy, a już tym bardziej w świecie brandów. Projektanci mają jakiś cel w takim działaniu marketingowym, ale na pewno nie charytatywny 🙄
Ciekawe pytanie Dodofon zadała. Po co marki premium w sieciówkach ? Dla klienta aspirującego super, ale dla klienta na poziomie hi katastrofa. Muszę się zapytać na któryś zajęciach.
safie Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym termin
19 listopada 2013 16:41
Jeśli ktoś może wydać 6tys. jednorazowo w sieciówce to chyba stać by go było na chociaż jedną rzecz projektanta? (nie znam się na cenach takich luksusowych ciuchów)
Jak ktoś może wydać 6 tys. w sieciówce i stać go na ubrania po cenach właściwych to nie widzę sensu w pchaniu się wraz z tłumem handlarzy do sklepu. Można przecież zrobić zakupy w cywilizowany sposób w sklepie projektantki. Co innego Beyonce czy Lana del R (chyba tak się pisze) bo to celebrytki i tutaj widzę kampanię czysto wizerunkową, korzystną dla obu stron. Nikt nie traci.
A jak kogoś nie stać na jednorazowe wydanie 6 tyś, po prostu chce sobie kupić JEDNĄ rzecz pojmowaną jako luksusową? Wtedy w sieciówce na pewno wyjdzie to taniej niż w salonie.
To jest Twoja perspektywa, a ja się pytam po co to marce premium 🙄
Żeby nie było też jestem modową ignorantką, nie wiem kto to Pani Marant. Znam tylko topowe marki (LV, Chanel, Barberry, MC), a sama obracam się w świecie tych "streetowych".
tulipan, burberry znaczy? 😉
Facella, rozchodzi sie o to, ze ciuch nie jest, nie moze byc luksusowy, skoro sie go kupilo w H&M.
i dopisuje sie do klubu ludzi nie wiedzacych, kto to jest pani M. :P
Torbeki Witchena czy ciuchy od projektantki w sieciówce, no musiało sie to jakoś opłacać, że doszło do tego. Ani jedna ani druga strona nie była zapewne stratna 😉