Haflingery

sakura   Najważniejsze to nie przyzwyczajać się....
04 lutego 2011 07:40
a jakby towarzyskie zrobic?😉
czemu nie 🙂 A wy dziewczyny z tą pełnoletniością to, że startować nie możecie czy jechać same z koniem? Pomimo, że jestem aż za bardzo pełnoletnia to nie znam się na zawodach. Przy organizacji bym się właściciela stajni(trener klasy mistrzowskiej) radziła jeśli zgodziłby się udostępnić na taką imprezę swoje królestwo.
04 lutego 2011 09:16
A gdzie to by się wstępnie miało odbyć?🙂 😅
Sakura - jeśli ktoś inny będzie chętny to wszędzie....ja mieszkam na dolnym sląsku. Stajnia znajduje się W Gołaszynie(k/Nowego misteczka).
Należy do pana Jacka Kosowa  www.konie-kosow.com.pl
04 lutego 2011 11:09
Brzmi fajnie 🙂

Główne hodowle hafów w Polsce?
stajnia Jacky
Stajnia Dar-Mar
stajnia pod wierzbami
RANCZO CZERNIEC
Konieczkowa

znacie coś jeszcze?
Na Śląsk raczej mnie z koniem nie puszczą  😵
to ja sie pochwale, że zostałam właścicielką Hemmy

Kortina- masz daleko prawie cała Polska 🙁 szkoda
Nakarzynka- Gratuluję nabytku 💘 Ładna klacz. W jakim jest wieku?
ładniutka!!
nakarzynka Śliczna jest  😜

Znalazłam zimowe fotki, wreszcie  😁
Pt. ,,Ona ma aparat! Wiejemy!,,
dziękuje 🙂

ma 13 lat, jest sprowadzona z Austrii 5 lat temu, kupiłam ją od znajomej, więc z Hemką znam się 3 lata 🙂
Na prawdę 13? Myślałam że dużo mniej..  🤔
Moja w tym roku skończy 8  :kwiatek:
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
04 lutego 2011 18:39
Hipka2, nie dało się wyżej założyć tych owijek ?
no niestety trochę tych lat już ma
ale podobno haflingery żyją dłużej niż inne konie

czy Wy też spotkaliście się z takim stwierdzeniem??
Haha kiedyś słyszałam że dożywają 40 lat  😁 Ale to raczej nie prawda...
JARA- dało🙂 chciałam całe nogi zawinąć bo kolor mi się podobał..... A tak serio to zrobiłam to celowo bo to nie moje owijki i są bardzo bardzo długie wiec tak wysoko trzeba było pozawijać.
Kortina- to chyba nie żart haflingery podobno tyle żyją przy dobrym utrzymaniu i użytkowaniu.(nie tylko haflingery)