czemu nie 🙂 A wy dziewczyny z tą pełnoletniością to, że startować nie możecie czy jechać same z koniem? Pomimo, że jestem aż za bardzo pełnoletnia to nie znam się na zawodach. Przy organizacji bym się właściciela stajni(trener klasy mistrzowskiej) radziła jeśli zgodziłby się udostępnić na taką imprezę swoje królestwo.
Sakura - jeśli ktoś inny będzie chętny to wszędzie....ja mieszkam na dolnym sląsku. Stajnia znajduje się W Gołaszynie(k/Nowego misteczka). Należy do pana Jacka Kosowa www.konie-kosow.com.pl
JARA- dało🙂 chciałam całe nogi zawinąć bo kolor mi się podobał..... A tak serio to zrobiłam to celowo bo to nie moje owijki i są bardzo bardzo długie wiec tak wysoko trzeba było pozawijać. Kortina- to chyba nie żart haflingery podobno tyle żyją przy dobrym utrzymaniu i użytkowaniu.(nie tylko haflingery)
Przy organizacji bym się właściciela stajni(trener klasy mistrzowskiej) radziła jeśli zgodziłby się udostępnić na taką imprezę swoje królestwo. (...) Należy do pana Jacka Kosowawww.konie-kosow.com.pl
zwlaszcza mi nie wypada robic offa ale przepraszam, bo musze sie odniesc do pogrubionego: BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA! skonczylam, dziekuje. 😎
Sakura 😀 Stajnia Jacky ma może 1 lub 2 haflingery ,a może już wcale nie ma tam Haflingerów bo wiem ,że właściciel teraz nie sprowadza koni . Stajnia Dar-mar posiada tylko i wyłącznie konie rasy Fryzyjskiej ,kilka tinkerów i kilkanaście kucyków szetlandzkich -jesli nie wierzysz to możesz przedzwonić 😉 .
Brzmi fajnie 🙂
Główne hodowle hafów w Polsce? stajnia Jacky Stajnia Dar-Mar stajnia pod wierzbami RANCZO CZERNIEC Konieczkowa
A tak serio to zrobiłam to celowo bo to nie moje owijki i są bardzo bardzo długie wiec tak wysoko trzeba było pozawijać. Bzdury wypisujesz. To nazywa się nieumiejętność zakładania owijek.