buty dla koni

Piszę w kolejnym poście bo nie mogę edytować poprzedniego 🤔

Kopyta zmierzone. Kopyto L: długość 12cm
                                              szerkość 12cm

Kopyto P: długość 12cm
                                              szerkość 12,5cm

Z Cavallo jak byk wychodzi rozmiar 2.
A z OM chyba 3 wg mnie,ale nie znam się.

Które z tych butów Cavallo czy OM będą pasować lepiej do takich kopyt?
Please help me 🙇
Wynika z opisu że chyba Cavallo?

Wg mnie OM 3 będą za małe, ale ja się nie znam i obrażam ;-)
No masz racje Gaga -3 będą za małe, a 4 mogą nie pasować bo mogą być za długie z kolei.
Summa summarum nie mam wyboru- 2 Cavallo powinna pasować lepiej.
Größe: Weite (mm) Länge (mm) Pastern Wraps*

0         100-109 100-109 S
1          110-117 110-117 S
2          118-125 118-125 M
3          126-133 126-133 M

I nie pisałam że się nie znasz 😉

Butki zamówione- Cavallo wersja Sport 😉 Zobaczymy za ile przyjdą- przesyłka do Polski jakośc 16Euro wyszła.
Mam nadzieję że będą dobre.
Wstawię fotki jak będą i jak się sprawują oczywiście jak konik skończy kurację.
Ja robię drugie podejście do butów.

Czy ktoś orientuje się czemu buty Boa nie nadają sie na długie dystanse?
Forumowa Zima miała i gdzieś pisała o tym w wątku.
Zapytaj jej na pw, bo ja nie pamiętam dokładnie dlaczego,ale tak mówiono na kursie naturalnego werkowania podobno.
Znalazłam, dzięki😉

W takim razie mam dwa inne pytania:
Czy z butami Glove moze być stosowana podkładką amortyzująca?

I czy Cavallo obcierają koronki tak jak te Boa? Bo w sumie są podobnie zabudowane. Mi się podoba jaki systam zakładania - dopasowywanie podobne do kaloszy, łatwo założyć, dopiąć. I but trzyma sie u góry i na kopycie, a nie tylko na kopycie jak w niektórych modelach.
Tylko własnie jak to wygląda z tymi obratciami?
Ja miałam Boa i obieraly/uciskały koronkę. Moim zdaniem one wogóle się do niczego nie nadają, ja zauwazyłam slady juz po 40min jazdy.