Torwar 2009

Raven   Dragon Heart & Shadow Hunter
05 marca 2009 15:37
Ada ale chodzi Ci o ogólny schemat, czy szczegółowy obraz miejsc zajętych i wolnych?
Bo ogólny to tu tu:
http://worldcup.equisport.pl/?page_id=124
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
05 marca 2009 18:03
Nasturcja nie ma problemu- my Cię rozpoznamy  😀iabeł:  😁

okwiat tak szczerze, to na to liczyłam  😁  🍴
Bo jak na razie to z re-volty znam osobiście tylko Lanke_Ctahar i tylko dlatego że pracuje w stajni, do której przeniosłam konine. Zresztą będzie mi bardzo miło poznać choć trochę ludków  😀iabeł:
CeraŁ   dużo dużo zmian..
05 marca 2009 18:18
A znacie może jakieś tanie noclegi ? Blisko Torwaru?

Bo razem z koleżanką wpadlysmy na szalony pomysł że pojedziemy sobie do Wawy w sob. i w nd. wrócimy (mieszkamy w Katowicach xd) Tylko jeszcze nawet biletów nie mamy  👀

Pytam bo nie znam się na Warszawie a nie chce 'wpaść' i potem się gubić po Warszawie bo sie okaże że wziełam nocleg 'kilkanaście' kilometrów od miejsca zawodów :P.

Zresztą i tak kupe kasy mi wyjdzie na ten wyjazd  😵  Ale chyba warto  😁
A ja nikogo nie zmam i pewnie nikogo nie rozpoznam 🙂
i sobota sektor H rząd 2
wiec jak ktos chce mnie poznac to ta z grzywka na bok 😀 w 2 rzedzie 😀 Obok pana ktory zwie sie mym żywicielem albo osoba przy stoiskach która jest wiecznie nie zdecydowana🙂
Tuż przy Torwarze jest Etap hotel, ale nie mam pojęcia po ile tam sa pokoje. podejrzewam, że cos ok. 100zl
http://www.orbis.pl/index.php?s=1,0,4737&h=60&im=9
To tyle jeżeli chodzi, o te "najbliżej". Obok jest chyba jeszcze jeden, ale nie pamiętam nazwy...
Ada   harder. better. faster. stronger.
05 marca 2009 18:27
Raven,  dzięki  :kwiatek:

Czyli co re-voltowicze, mówicie sektor H wybierać ?

A gdyby w H nie było to gdzie najlepiej brać ? Jadę pierwszy raz więc nie wiem :p
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
05 marca 2009 18:30
Ada, Według mapki torwaru wybierać te najbliżej sektora H ;-) no i te zaznaczone na pomarańczowo są tańsze o 10 zł 😉