Wybór kierunku studiów
Sprzedawca w sklepie nie potrzebuje wyższego wykształcenia 😎 można sobie poradzić bez studiów, ale trzeba łapać doświadczenie, mieć głowę na karku i znać języki 😉
Poza tym, ręka do góry kto pracuje w wyuczonym zawodzie 😎 u mnie się na to nie zanosi 😎
szepcik, 100% racji, znam mnóstwo osób bez studiów, które pracują i są zadowolone ze swojej pracy i do biednych nie należą.
Ale teraz, dla niektórych brak studiów to wstyd. Niby tak, bo można skończyć cokolwiek, ale czy trzeba? To już nasza sprawa:]
szepcik, studiujesz?
Likier, skończyłaś studia?
ja znam masę ludzi bez studiów którzy pracują i zarabiają (wydaje mi się) przyzwoicie bo koło 2-3 tysięcy. i nie są to osoby posiadające własne firmy. inna kwestia że ja np. liczę na więcej (nie od razu wiadomo 😉 )
a studiuję informatykę i ekonometrię. od przyszłego roku albo za 2 lata planuję podczepić coś jeszcze powiązanego. albo hobbystycznie zootechnikę 🤣
strzyga może się mylę. ale odnoszę wrażenie że skoro tak kurczowo trzymasz się studiów. to po prostu nie masz innego pomysłu na siebie... ja np. miałam dwa (lepsze lub gorsze) plany awaryjne 'co jeśli nie studia'.
Studiuję i pracuję. W zasadzie w żadnej mojej pracy nikogo zbytnio nie interesowało co studiuję 😎
Czy licencjat zawsze trwa 3 lata? Czy jest opcja jakichś krótszych studiów?
szepcik, no krócej się nie da 😉
sei, lepiej nie mieć na siebie pomysłu studiując niż nie studiując, cokolwiek by to miało być. Takie czasy, czy nam się to podoba czy nie.
Strzyga, studiuje, ale w tym roku zmieniam kierunek studiów, bo poszłam na ten, bo nie dostałam się na wymarzony 😉
Nie mówię o sobie, mówię o bliskich mi osobach z otoczenia, które mają pomysł na coś i zarabiają, wiadomo, studia mogą pomóc, na pewno nie zaszkodzi;]
szepcik, no krócej się nie da 😉
a podyplomowe ile trwają? 😎 bo w sumie jak dotrwam do magisterki, to wtedy mogę sobie coś jeszcze strzelić, coś z zarządzania 😎 może się przydać, jak zostanę dalej w tej branży pracy 😂