Siodło skokowe

Pan Kostrzewa z www.ihaha.pl przyjmuje dobre używane siodła w rozliczeniu. Nie wszystkie, ale takie, które są w dobrym stanie i wie, że mu zejdą.
Skontaktuj się z panem Kostrzewą i spytaj, czy wziąłby Twoje siodło w rozliczeniu. Możesz u niego kupić siodła zarówno nowe jak i używane.
duunia   zawiści nożyczki i dosrywam z doskoku :)
17 maja 2011 13:40
nie jestem złośliwa, tylko jak widzę kolejną osobę, która nabiera się na prestiżowy marketing to mi ręce opadają  😵
zastanów się w jakich oni właśnie ludzi celują  😉 jako nie mający czasu manager w korporacji nie powinnaś mieć problemu z określeniem "targetu"  😉
...już od paru stron otrzymujesz porady od mądrych osób i co?  😉
pasuje Ci prestige - to śmigaj w tym, powodzenia  :kwiatek: ale nie wymyślaj jakiegoś 'skazania" na ten sprzęt usprawiedliwionego brakiem czasu; bo wszyscy tu pracujemy i większość organizuje sobie sprzedaż i kupno nowego siodła bez problemu 🤔

Ja mam prawie 30 lat, pracuję jako manager w dużej korporacji i nie mam czasu bawić się w jakiś kurierów.
wcześniej sama określiłaś swój budżet na 6tyś...zatem, skoro korporacja duża, to pozostaje przypuszczać, że ten management dosyć niskiego szczebla, na co tez by wskazywały twoje kompetencje mentalno-organizacyjne...chcesz iść po najmniejszej linii oporu, to sobie idź, nikt nie ma żalu że wyrzucisz w błoto swoje pieniądze, tylko się nie dziw, że inni mają inny pomysł na wydawanie swoich.
od trzech stron się tłumaczysz "dlaczego prestige"- zupełnie nie musisz!...po co tu szukasz błogosławieństwa dla swoich decyzji?!!!
to nie jest korporacja, tu nie trzeba zatwierdzać swoich decyzji 😁