faith: Ja już to zdjęcie chyba gdzieś widziałam, pewnie na Twoim blogasku. Ślicznie wyglądasz. A połówkę słabo widać 😉
Hexa: Cudne te zdjęcia. Mi się marzy taka sesja z profesjonalnym fotografem... 😍
I jeszcze zupełnie nie na temat: Teli, uwielbiam wierszyk z Twojego podpisu! Dziś rano spacerowałam z koniem po kontuzji, który trochę na tych spacerkach bywa spięty i "patrzy w dal", bo poza nimi niestety stoi w boksie, więc ciągle coś do niego gadam. I mówię mu często ten wierszyk 🙂
dzieki 🙂 a sesja to zupełnie przypadkowe dwa zdjecia wykonane przez fotografa na weselu znajomych.
Nie jestem fanką fotografii ślubnej - z natury jest dla mnie kiczowata ( pomijając reporterkę ślubno-weselną) ale ten duet fotografów ( Pospieszni albo Pospieszalscy) był rewelacyjny! Jakie Oni mają piękne zdjęcia!
Julie a Ty miałas rewelacyjną sesję Twojej połówki - pamiętam do dziś jak z koleżanką fotografką się nią zachwycałysmy. I nie tylko sesją 😎
Dziękuję 🙂 Niedługo wracamy do Polski i mam cichy plan, przy okazji jakiegoś spotkania z moją przewspaniałą przyjaciółką Gosią M. zbałamucić ją, żeby nam trochę zdjęć porobiła 😉
Julie wierszyk w podpisie Teli to tylko fragment, polecam całość 😀 (jak byłam mała to instruktorka kazała nam uczyć się wierszyków o koniach i recytować jak ktoś spadł 😁 )