Praca inżynierska - Pomocy !
Witajcie !
Przymierzam się do napisania pracy inżynierskiej na temat
'' Wpływ cech danej rasy na użytkowość konia'' bo to chyba jedyne co na razie wymyśliłam..
Proszę o pomoc, ma ktoś jakieś pomysły? zna konkretne cechy rasy, budowy, charakteru które kształtują użytkowość danej rasy?
HELP!
czy ty naprawdę liczysz, że ci podamy na tacy cały szkielet pracy inżynierskiej? 😀
jednak moim zdaniem jak się zabierasz za jakiś temat do pisania pracy dyplomowej (!! to już nie byle jakie wypracowanie) to jednak poszukiwania danych do tematu wypadałoby zrobić samemu. biblioteki uniwersyteckie mają naprawdę ogrooomne zasoby. 😉
PS. Biblioteka SGGW jest naprawdę pokaźna (patrząc na Twoją lokalizację), ja kilkukrotnie musiałam chodzić zbierać bibliografię, bo za jednym razem po prostu się nie dawało - tyle tego było. A temat miałam mocno niszowy. a u Ciebie dodatkowo internet też śmiga jak widzę, więc - do roboty. :kwiatek:
To , że jestem za głupia na inżyniera to wiem 😉 Dlatego szukam pomocy.
Robiłam poszukiwania, ale nie znalazłam żadnej książki która opisywałaby takie zależności, raczej na sucho wypisują do czego dana rasa jest stworzona.
Nie twierdze, że jesteś głupia. Może odrobinkę leniwa? 😉
Naprawdę, w tej tematyce literatury masz MNÓSTWO. Że nie wspomnę pewnie o wielu innych pracach inż. na ten temat (uwaga więc na plagiat!). Idź do biblioteki, siądź wygodnie w dziale końskim i wertuj książki. Czasopisma. Po polsku i po angielsku. Po niemiecku i francusku, zależnie, jaki język znasz. Tym bardziej, że jakaś ilość źródeł zagranicznych czasem jest warunkiem uznania pracy (ja tak chyba miałam w swojej mgr, ale mogłam coś pomieszać).
Masz temat-rzekę. Na pewno masz też swojego promotora. Nie jest on tylko figurantem dawanym z kaprysu. Wystarczy tylko poszukać dobrych podręczników, a nie szukać informacji w popularnych "Księgach koni" 😉
Dzięki 😉 Muszę wziąć się do roboty 🤬