Końska rewia mody cz. V (2011)

Podpowiedzcie mi, w którym sklepie internetowym jest największy wybór czapraków euro-star? I jak one cenowo wyglądają na tle np Anky? Jestem zupełnie zielona, jak widać, ale to mój pierwszy zakup :kwiatek:
wątek zamknięty
no nie, i namieszałyście mi teraz w głowie  🤬
wątek zamknięty
Medziiik   Nocna Furia - strikte Bezzębny
24 kwietnia 2011 22:42
Minosia - w petrolu też będzie fajnie bo konia masz ciemnej maści 😉
wątek zamknięty
matko Medziiik, wyprzedajesz wszystkie swoje szmaty?  😲
wątek zamknięty
24 kwietnia 2011 22:49
Caira- tak 😉 wszystkie szmaty i cały sprzęt (prócz, paki siodła i veredusów .. a i jeszcze brillant creme + owijki i derka dobleflece- reszta leci pod młotek).
W końcu dojrzałam do sprzedaży szmat .. i to wszystkich  😁 i powiem Wam że wcale nie jest mi tak szkoda - choć nie powiem ciśnienie w zdobyciu każdego było fajne :P
wątek zamknięty
Medziiik, to się teraz nieźle wzbogacisz.  😜 A co, sprzedałaś konia, że taka wyprz, czy po prostu tak Cię naszło?  😁
wątek zamknięty
24 kwietnia 2011 22:54
Caira - głównie brak konia i ogólnie rezygnacja z jeździectwa na dłuższy okres oraz sprężenie "tego" na inne moje marzenie  😉
wątek zamknięty
Medziiik, szkoda, że rezygnujesz z jeździectwa. 🙁 Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Tobie spełnienia tego największego marzenia. :kwiatek:
wątek zamknięty
24 kwietnia 2011 23:01
Caira - cóż niestety są rzeczy ważne i ważniejsze może jakoś uda mi się jeszcze jeździć jak się coś trafi. Ale na"swojego rumaka" na chwilę obecną i raczej ciut dalszą liczyć nie mogę, a jednak szkoda mi zamrażać pieniędzy w leżące w szafie czapraki. Więc decyzja byłą prosta - sprzedaję i przeznaczam pieniądze na coś co aktualnie jest dużo częstsze w moim życiu 🙂
wątek zamknięty
Livia   ...z innego świata
25 kwietnia 2011 08:36
Medziiik, to musisz koniecznie zmienić swój podpis teraz  😂
wątek zamknięty
prosze chcieliście niciaka do 150 zł macie nici 😉))