Końska rewia mody cz. V (2011)
w szmatoholikach masz duzo zdjec sr pod wszechstronnymi siodlami...
wątek zamknięty
sei, w takich wypadkach po prostu POPIERAM wprowadzenie emotki "facepalm"......
wątek zamknięty
juliadna w karinie w Warszawie.
Kastorkowa IMO na Kastora pad Anky będzie wyglądał jak derka, za duży. Najlepiej łezki Eskadrona
wątek zamknięty
Strucelka, widziałaś pewnie hazel, które są jeszcze w sklepach. Nowej kolekcji jeszcze nie ma 😉
wątek zamknięty
Strucelka yhm , to tak jak mówi Croope bo o nowych kolorach dopiero się dowiedzieliśmy w czwartek to pewnie będą u nas za miesiąc
wątek zamknięty
Dziewczyny dostanę gdzieś brillanta pink? Może być vs albo dl 😉
wątek zamknięty
ekhę, jeśli mogę się wtrącić... mój eskadron chyba cotton (bo to te cienkie, nie? nie znam się) tak średnio się mieści pod wszechstronnego Kieffera 17". na długość dobrze, ale żeby przeciągnąć popręg przez szlufkę, to trzeba trochę polawirować, bo jest na styk. myślę więc, że pytanie Kastorkowej nie jest do końca pozbawione sensu 😉.
wątek zamknięty
jest. szczególnie że o pfiffa beauty było pytanie już kilkakrotnie zadawane. passier mojego taty 18 jest ogromny i wchodzi tez na styk ale nie porównujmy tego typu siodel do pfiffa beauty...
wątek zamknięty
Kastorkowa sorry, ale czapraków/padów typu Eskadron czy tam Anky szkoda by mi było wkładać pod jakiegoś pfiffa...
wątek zamknięty
kodusiowata nie obraź się, ale czy chcesz przez to powiedzieć, że jak ktoś nie ma siodła za parę tysięcy to nie powinien w ogóle myśleć o firmowym czapraku/padzie?
wątek zamknięty
kodusiowata a to dlaczego? siodło niszczy je w jakiś sposób czy jak to trzeba rozumieć?
wątek zamknięty
Nie nie, po prostu jestem wielką przeciwczniczką pfiffów... a dobre siodło można dostać używane czasami za naprawdę małą sumę, niekiedy niższą od nowego pfiffa. kodusiowata nie obraź się, ale czy chcesz przez to powiedzieć, że jak ktoś nie ma siodła za parę tysięcy to nie powinien w ogóle myśleć o firmowym czapraku/padzie?