Interpretacja zdjęć- koń+jeździec :)

Ktoś   Dum pugnas, victor es...
17 maja 2010 07:38
milusia, dla mnie Twoim głównym problemem nie jest stricte kładznie się,a raczej ogólnie pojęte kulenie się w sobie.
dawno nie skakałaś,co?
milusia   czas na POZYTYWNE zmiany!!!
17 maja 2010 07:45
ktos-no wlasnie daaawno, a nigdy tak na prawde porzadnie pod czyims okiem-jestem szerokopojetym samoukiem 🙄 Kon nie chce sie dresic wiec na stare lata przyszlo mi sie uczyc skakac.Mam nadzieje ze dam rade to ogarnac bo zaczyna mi sie bardzo podobac.Wczoraj staralam sie otworzyc w klatce piersiowej, wycofac ramiona, siagnac lopatki i co?bylo mi strasznie ciezko to zrobic 🤔 Bolalo mnie miedzy lopatkami, a z przodu ciagnelo tak  ze ciezej mi sie oddychalo.Od dzisiaj wprowadzilam sobie poranna gimnastyke, musze sie porozciagac, bo nie zdawalam sobie sprawy, ze tak mnie pokulilo 🙁
Ktoś   Dum pugnas, victor es...
17 maja 2010 07:52
nie dam Ci innej rady,niż dużo małych,na pasujących odległościach,dla otworzenia ciebie i naskakanie konia...przypominasz mi trochę mnie zaraz po ciązy,też nie mogłam się odnaleźc...
siedz prosto,wycofuj plecy,a w samym skoku bardziej otwieraj łokcie,na pójście z ramionami do przodu przyjdzie czas na wyższych...i depcz w strrzemię na odskoku,bo to pojedyncze lądowanie jest ok...ok jest też "tajming",nie wyprzedzasz raczej,ani nie zostajesz,kwestia ułożenia się w siodle,tragedii nie ma,czas i ilość skoków świadomych tego nad czym trzeba pracowac i będzie ok.
milusia   czas na POZYTYWNE zmiany!!!
17 maja 2010 07:56
ktos- :kwiatek:
Mam nadzieje, ze to stan przejsciowy i uda mi sie ,,to"wyeliminowac 😉

olciiik   `Dzień dobry, kocham Cię`
20 maja 2010 10:32
co myślicie o takim obrazku?
zaznaczam, że koń rekreacyjny.

ElaPe   Radosne Galopy Sp. z o.o.
20 maja 2010 10:34
wstaw się jesze raz, ale bez czarnej może

20 maja 2010 10:36
na nowe zdjęcia w najbliższej przyszłości są marne szanse, bo mi dojazd do stajni zalało...
deborah   koń by się uśmiał...
20 maja 2010 10:38