Interpretacja zdjęć- koń+jeździec :)
milusia, dla mnie Twoim głównym problemem nie jest stricte kładznie się,a raczej ogólnie pojęte kulenie się w sobie.
dawno nie skakałaś,co?
ktos-no wlasnie daaawno, a nigdy tak na prawde porzadnie pod czyims okiem-jestem szerokopojetym samoukiem 🙄 Kon nie chce sie dresic wiec na stare lata przyszlo mi sie uczyc skakac.Mam nadzieje ze dam rade to ogarnac bo zaczyna mi sie bardzo podobac.Wczoraj staralam sie otworzyc w klatce piersiowej, wycofac ramiona, siagnac lopatki i co?bylo mi strasznie ciezko to zrobic 🤔 Bolalo mnie miedzy lopatkami, a z przodu ciagnelo tak ze ciezej mi sie oddychalo.Od dzisiaj wprowadzilam sobie poranna gimnastyke, musze sie porozciagac, bo nie zdawalam sobie sprawy, ze tak mnie pokulilo 🙁
nie dam Ci innej rady,niż dużo małych,na pasujących odległościach,dla otworzenia ciebie i naskakanie konia...przypominasz mi trochę mnie zaraz po ciązy,też nie mogłam się odnaleźc...
siedz prosto,wycofuj plecy,a w samym skoku bardziej otwieraj łokcie,na pójście z ramionami do przodu przyjdzie czas na wyższych...i depcz w strrzemię na odskoku,bo to pojedyncze lądowanie jest ok...ok jest też "tajming",nie wyprzedzasz raczej,ani nie zostajesz,kwestia ułożenia się w siodle,tragedii nie ma,czas i ilość skoków świadomych tego nad czym trzeba pracowac i będzie ok.
ktos- :kwiatek:
Mam nadzieje, ze to stan przejsciowy i uda mi sie ,,to"wyeliminowac 😉
wstaw się jesze raz, ale bez czarnej może
na nowe zdjęcia w najbliższej przyszłości są marne szanse, bo mi dojazd do stajni zalało...
ElaPe, Wybacz ale co Ci ta czarna przeszkadza? tym bardziej, ze na każdym zdjęciu wisi...
Mi się wydaje,że czarna to chyba tak asekuracyjnie jakoś?Z resztą uważam,że nawet jeżeli nie byłaby tak jak widac na zdjęciach całkiem luźna a działająca to można ocenic.
ależ wybaczam Deborah, wybaczam i łaskawie zezwalam na interpretacje innych, w tym tez i twoją 🥂