Kącik Rekreanta II (rok 2009)

Raven a tak z ciekawości spytam, jaką szkołę trzeba skończyć aby być asystentką stomatologiczną?
wątek zamknięty
Raven   Dragon Heart & Shadow Hunter
02 października 2009 11:52
Muffinka u mnie w pracy dziewczyny kończyły np. Policealne Szkoły Medyczne, Medyczne Studium Zawodowe, albo są po kursie dla asystentek.
Ja właśnie jestem po kursie 😉
wątek zamknięty
Dzieki, tak pytam z ciekawości ponieważ jestem na etapie podjęcia decyzji o przekwalifikowaniu się...na coś 😉
Skończyłam zootechnikę i ogólnie dupa. teraz strasznie żałuję że nie poszłam na inne studia.

Mam pytanko...pewnie było to wałkowane na volcie sto razy ale znacie jakiś sprawdzony sposób na grudę? Mój koń chyba zaczyna mieć - pierwszy raz w życiu, chyba się zaraził od kobyłki z którą chodzi po padoku.
wątek zamknięty
Muffinka ten rok zapowiada mi się bardzo ciekawie, dlatego tak mi spieszno  🙂 Tak normalnie to nieco inaczej wyglądało  😉
Raven szalona! Mam nadzieję, że jesteś taką miłą panią asystentką jaka jest u mojej pani stomatolog (stomatolożki?) - zawsze mi dodaje otuchy na fotelu  😀

Muffinka o grudzie było jakoś ostatnio w kąciku żółtodzioba, dokładnie dziewczyny opisały co i jak. Kuruj się szybko poza tym  🙂!
wątek zamknięty
mastijet chyba byl ok na grude..

no to mnie pocieszylyscie ze nie ja jedna apatyczna.. choc w sumie przy moich 8h pracy to nic nie robie.. jedyne co mnie dobilo to ze w poniedzialek mialam na 16, wtorek na 14, sroda na 12, czwartek-niedziela codzien na 8..... ale coz. i tak lubie moja prace! choc zastanawiam sie co zrobic by jeszcze sobie dorobic i to najlepiej miec nienormowany czas pracy.. nawet nad praca w ubezpieczeniach mysle..

kotbury  😲 pomijajac to ze bym spadla w 1 okrazeniu.. to podziwiam.. ja bym juz na takiego zwierza nie wsiadla.. ale ja cykor.. i nawet jak kon nic nie robi to sie boje :/
wątek zamknięty