Dzieci, ciąże & pogaduchy o wszystkim i o niczym

Mam tam wygodny fotel i ( pewnie robię duży błąd) siedzę sobie w nim cały czas mając Basię na rękach.
Dlaczego uważasz, że to może być duży błąd?  😲
opolanka   psychologiem przez przeszkody
03 listopada 2013 09:15
Może że się dziecko do trzymania na rękach przyzwyczai.
A ja uważam, że dziecko tego potrzebuje i powinno być na rękach ile wzlezie, szczególnie po przejściach.
Slojma a to  nie jest tak, że do pewnego wieku autyzm jest ukryty i pod wpływem stresu (szczepionka) się ujawnia? Moja przyjaciólka ma autystycznego syna, który do pewnego wieku rozwijał się normalnie, zaczynał mówić itp a tu nagle urodziło się drugie dziecko i stop- wyszedł autyzm. Ta choroba wyszłaby prędzej czy później, bo stres zadziała prędzej czy później
slojma   I was born with a silver spoon!
03 listopada 2013 10:24
_kate- nie znam się na autyzmie, wiem tylko, że moja bardzo dobra znajoma urodzila zdrowego synka, który właśnie tak jak piszesz rozwijał się prawidłowo, po podaniu szczypionki (nie wiem w jakim wieku) zaczął cofać się w rozwoju i początkowo twierdzono, że to wodogłowie, następnie zdiagnozowano autyzm. Z tego co wiem wygrała sprawę w sądzie tak samo jak rodzice w zamieszczonym artykule.
Dziewczyny, autyzm nie wychodzi "nagle" (pomijam sprawę szczepionki, bo to jakaś nowość i nic o tym nie słyszałam). Jeśli dziecko zobaczy dobry specjalista, to od razu po niemowlaku pozna, że ma to zaburzenie. Niestety diagnostyka w Polsce leży i dzieci autystyczne często są opisywane jako zupełnie zdrowe na bilansie 2- a nawet 3-latka, mimo ewidentnych objawów autyzmu... To całościowe zaburzenie rozwoju, dziecko się z nim rodzi.
Dziewczyny, autyzm nie wychodzi "nagle" (pomijam sprawę szczepionki, bo to jakaś nowość i nic o tym nie słyszałam).