praca
🏇 🏇 dostałam nową pracę 🙂 🙂 🙂
a ja wczoraj zostałam zwolniona. Byłam w takim szoku że się nie zapytałam o świadectwo pracy. Czy mogę powiedzieć, żeby mi wysłali pocztą?
Czy muszę coś podpisać? Czy jeszcze jakieś dokumenty muszą mi dać? Jeszcze nigdy nie byłam w takiej sytuacji a wczoraj jak to usłyszałam
chciałam po prostu z tamtą d wyjść...
Witam
Od dłuższego czasu bezskutecznie szukam pracy i mam do Was pytanie dotyczące cv.
Od lipca 2010 mam lukę (siedzę w domu z dzieckiem), opłacam KRUS, teoretycznie jestem rolnikiem ale nie prowadzę żadnych ''interesów'', mam trochę zwierząt. Czy warto w takiej sytuacji wpisywać działaność rolniczą"? Czy lepiej nic nie pisać i zostawić lukę?
z góry dziękuję za odp. pozdrawiam
betty, a do jakiej pracy konstruujesz cv?
betty, Niee, to nie jest działalność rolnicza. Ja bym nie pisała, zostawiła jak jest, ewentualnie poprawiła cv ogólnie.
Jara, jak tam żyjesz ze swym 'bardzo żywotnym' kolegą? 😉
Wolny jak sanki w maju. Do pchania, zero inicjatywy. Trzeba mu mówić co ma robić, bo sam na nic wpaść nie może. Rozwalił się jak prezes w fotelu, znudzony, ziewa, a mnie po prostu coś trafia. W końcu przyszła szefowa i powiedziała mu, że ma tak pracować żeby nie usnąć. Nie zrobiło to na nim chyba żadnego wrażenia albo nie potrafi już szybciej. W ogóle to okazało się, że rzecz, którą robi od miesiąca wcale nie jest oczywista. Przy okazji jakiegoś jego błedów wyłapałam, że 10 dokumentów nie jest w ogóle podpisanych.
Spodobała mi się dziewczyna z innego działu i chyba myśli, że ma jakieś szanse u niej, bo jak tylko przyjdzie to aż słów w gębie zapomina i co powie Monika jest święte 😁
A swoją drogą mamy już dziewczyne na jego miejsce.
Lunitari Ale przykro! 🙁 Redukcja etatów? Świadectwo pracy wysyłane jest pocztą, nie trzeba do tego żadnych Twoich podpisów. 🙂