Filmy czterokopytne na You Tube :) (wlasne i znalezione)

Picaros, cos ten twoj kon mi sztywno wyglada

edit - obejrzalam jeszcze raz filmik, moment z klusa luzem - cos jest nie tak z twoim koniem, zawolaj do niego kogos od plecow
Ja jeszcze nie zapraszałam na nasz kanał na youtube. Ostatnimi czasy głównie powożeniowy, ale mam nadzieję, że powoli i moje filmiki z siodła się zaczną pojawiać (mnie nie ma kto kręcić no i teraz sesja, więc konie poszły w odstawkę...)
Picaros, cos ten twoj kon mi sztywno wyglada

edit - obejrzalam jeszcze raz filmik, moment z klusa luzem - cos jest nie tak z twoim koniem, zawolaj do niego kogos od plecow

czemu tak sądzisz? prawdę mówiąc nie znam się na końc=skich plecach jeśli możńa to tak określic, więc pytam  😡
Po sposobie, jak ten kon sie rusza. Na poczatku myslalam, ze to takie "arabowate", ale jednak znalam arabka w treningu ujezdzeniowym, widzialam, jak to wyglada, gdy jest w prawidlowym treningu i stwierdzilam, ze to nie jest usprawiedliwienie.
ElaPe   Radosne Galopy Sp. z o.o.
27 maja 2013 09:35
nie sztywny tylko arabkowaty ruch, w dodatku niespecjalnie ten koń jest na pomocach nia przez kontakt przejechany
ElaPe, no wlasnie patrzylam i patrzylam i zwalalam to wszystko na fakt, ze to arabek i one tak  po prostu maja, no i ze tez technika jazdy jest daleka do GP. Ale kurcze, cos mi w tym obrazku nie pasuje, szczegolnie, kiedy sie przyjrzalam tym stawom skokowym w klusie.  👀
mtl   I M Equestrian
28 maja 2013 20:54
nowy filmik z siwym (na potrzeby konkursu ale niewazne):

Zapraszam 🙂 Pierwsze zawody Lapisa ze mną w innym miejscu 🙂
-żeby nie było... nie szarpnęłam go ze tak podniósł głowę tylko on sam tak zrobić, chcąc szybko najechać na przeszkodę-
Ja po 2 tygodniowej przerwie pojechałam sobie zawody więc jadę jak jadę... xd
Coż mogę tu powiedzieć "lubię to": https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DcIQj-meTh8#! . Przyszły dresażysta. Dali radę, nawet jakiś rysunek im wyszedł 🙂.
galopada_   małoPolskie ;)