Co byście chcieli w życiu robić?
Sierra, Ty bys się do pisania nadawała 😉 Masz lekkie pióro. Z przyjemnością się Ciebie czyta.
Ja zawsze chciałam być weterynarzem. Ale tylko od małych zwierząt. Nawet zaprzyjaźniona pani weterynarz chciała mnie wepchnąć na weterynarię. Swoje uszate leczyłam sama na tyle, na ile pozwalała mi moja wiedza. Ale weta to dla mnie za wysokie progi. Nie jestem z chemią za pan brat 😉
Marzyło mi się też wojsko 😜 Jako córka byłego pułkownika, odkąd pamiętam "obracałam się w towarzystwie" żołnierzy. A jeszcze jak obejrzałam G.I. Jane czy jakoś tak, to już w ogóle oszalałam 😜 Teraz jest zdaje się "czas bohaterów" to może.. 😎
A tak poważniej, to studiuję sobie tę turystykę, ani to moje marzenie, ani jakoś z tym źle mi nie jest. Najnowszy plan jest taki, że zajmę się turystyką biznesową, będę s**ć pieniędzmi i będę mogła spełniać swoje marzenia.
W tym: podróżować 😅 <turystyka w końcu, nie? 😉>
Sierra Nie wiem czy znasz książkę Beaty Pawlikowskie " W dżungli życia"- naprawdę polecam 🙂 Ona właśnie tam opisuje, że zawsze chciała pisać, tworzyć. Ale zauważyła, że pisanie ciągle odkładała 'na jutro', bo było milion ważniejszych spraw -w efekcie nie miała już czasu na swoją pasję. Może spróbuj mimo wszystko wygospodarować jakąś godzinkę czy dwie, jeśli nie dziennie, to choć raz w tygodniu? Ja wiem, że zawsze jest Coś Niezwykle Ważnego do zrobienia, ale spróbuj. Szkoda, by przez nawał pracy pisanie ciągle było odkładane 'na potem' skoro to jest dla Ciebie ważne 🙂 (wieeem, wyszło jak tania porada z jakiegoś magazynu dla Pań, ale intencje były szczere :hihi🙂
ja podobnie jak niektorzy z was chcialm byc weterynarzem. jestem pare miesiecy przed matura i wiem ze nie pojde na weterynarie przynajmniej nie od nowego roku akademickiego. narazie mam plany zeby zdac mature w maju zahaczyc sie na rok na jakies studia typu kosmetologia poprawic mature i na weterynarie 🙂