KOTY
Dzięki za odzew :kwiatek:
bemyself syn uwielbia kota (no może ostatnio troszkę mniej 😉 ) i po pierwszym sikaniu zabroniłam mu się z kotem bawić za mocno (tzn. ewentualnie kota gonić/drażnić czy za długo trzymać na rękach), ale to nic nie pomogło.
W sypialni lubie leżeć sobie z kotkiem na łóżku i oglądać tv, szkoda mi z tego rezygnować. Moge zamykać, ale kiedyś zapomnę. 🙁
Hypnotize też myślałam o wizycie u weta, tyle, że kot nie sika bo potrzebuje, tylko wg mnie sika w konkretne miejsca i ma to przemyślane. 🙁
Syn przez ostatnie poł roku zaczął dojrzewać i się zastanawiam czy kot nie postrzega go jak rywala? czy to w ogóle możliwe? aż tak nie znam się na kotach.
Mam też wrażenie, że mocz kota zaczął intensywniej pachnieć, jeszcze nie jak kocura, ale już nie jak kastrata. Gdzieś czytałam, że kotu można podać w takiej sytuacji jakieś hormony. Coś ktoś wie na ten temat?
edit: literówka
ile jeszcze razy ktos musi napisac/powiedziec ze koty NIE SA zlosliwe aby do niektorych dotarlo?
Incantowa, zabierz kota do weta, na pewno nie zaszkodzi. moze to stres, moze jeszcze jakies objawy sa - poobserwuj wnikliwie. naszemu tez sie zdarzalo nasikac w lozko i potem mial krysztaly w moczu wiec to byl pierwszy objaw! teraz tez od jakiegos czasu wymiotowal raz na tydzien i obecnie go usilujemy zdiagnozowac bo wyszlo ze to cos powaznego a nie tylko klaki...
Magda - a jakie wymioty ma? Przetrawione czy nie? Miauczy po jedzeniu?