konie małopolskie

Na wstępie, nie znam się na koniach małopolskich, ale mam pytanie: Zestaw do skojarzenia: klacz oo + małopolak. Tylko do czego przydałby się, Gwarny i Probat w rodowodzie potomstwa.? To jest chyba bez sensu.
galopada_   małoPolskie ;)
12 maja 2011 07:18
roczniak po Poranku  😉

galopada rude są fajne, chociaż ja nam gniadą klacz - Czarusie 😀
A oto i mój wieczny grubasek-może wcale owsa nie dostać, i chodzić codziennie ,poskąpić mu siana itp a on wygląda cały czas jak kuleczka-rewelacyjny konik w utrzymaniu,najukochańsze zwierze na świecie,zawsze przytulaśny pozytywnie nastawiony do innych koni,super
czyli Aktyw m:Alga  o:Moabit
galopada
Chyba spore dziecko ? Dawaj wiecej Poranków, bo ciekawa jestem ich 😉
12 maja 2011 07:57
nie jest jaki wielki wcale. Ale na razie wygladają zle bo a straszanie chudziutkie. pojdą na trawe to zaczna lepiej wyglądac 🙂 za chwilke wstawie zdj z padokow 😉 a na dniach zrobie zootechniczne im i 2 klaczkom po sadamie. Z poraneczkow zostaly dwa ogierki bo w tamtym roku sie 2 klaczki sprzedały  😉

edit. dodaje zdjecia:

rudy to brat Druzji (m.Dropia po Cyborg )

drugi poraneczek (m.delia po bajt)

i chlopaki synchroniczne jak zwykle  😂

Haha ostatnie dobre, pełna synchronizacja  😁
Haha ostatnie dobre, pełna synchronizacja  😁

Nic tylko przemalować i do zaprzęgu  😁
Więc co do preselekcji. To miało być 11ogrów mlp, było chyba 10, i 5sp - było 4. Z sp do kwalifikacji przeszły Ulisses i Idrys K. Ciechońskiego z Lublina i iyabelowaty Macho 😍 . Co do mlp to z tego co pamiętam (a mogło mi się coś pokićkać) przeszły:
gniado-tarantowaty Czar - do kwalifikacji zaprzęgowej w Gnieźnie
Bos (Drop - Bafra/Berberys) P. Tracza
Haltbar (Jurand - Heroina/Barok) A. Łoja

o Hetmanie (Biegacz-Hetna/Huf) i Hueso (Jurand - Honda/Huragan) mialy zadecydować skoki w korytarzu ale jak się to zakończyło to nie wiem